the Scottish Fine Soaps - Pink grapefruit & Argan oil Luxurious Gift Set

май 16, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте, здравейте!
Представям ви още една нова серия от the Scottish Fine Soaps - Pink grapefruit & Argan oil.
Красивата кутия съдържа крем за ръце (75мл), лосион за тяло (75мл.), душ-гел (75мл.) и сапунче (40гр.). Със свеж цитрусов аромат на розов грейпфрут. Всички продукти са с ключова съставка – арганово масло, добило популярност в последните години като „магическото олио“, което прави чудеса с кожата.
Лосионът за тяло е с прекрасна пухеста консистенция. Изключително нежно се разнася по кожата и след кратко попива. Оставя кадифено усещане, кожата е пленително мека. Уханието на розов грейпфрут, с нотки на лимон, гуава и цветя се носи около мен дълго след като съм се намазала, дори остава и върху дрехите ми. 
Често мажа ръцете си с крема и то само, за да усетя готиния му аромат. С плътна бяла консистенция, бързо попиваща и създаваща мекота. Луксозният аромат се запазва дълго време и се носи дори из стаята. 
Удоволствие е да използваш душ-гела в банята. Прави мекичка пяна, измива добре и не пресушава кожата. 
Какво ми харесва в комплекта:
-яката кутия, в която са сладко подредени;
-мога да опитам много продукти от серията и ако реша, мога да си взема големите разфасовки;
-в мини варианти, които няма да омръзнат;
-сладко-горчивият аромат;
- достъпната цена;

Ако сте забравили да прочетете ревюто за другия комплект, можете да го направите тук
Все още се чудя кой от двата варианта ми допада повече. Да, те са твърде различни, за да бъдат сравнени. Като консистенция според мен са си еднакви, по-скоро разликата е в аромата... Но май всичко зависи от моето настроение, повод, ден. Willow&Bluebell (върба и зюмбюл) - нежен, мек и деликатен, докато в Pink grapefruit & Argan oil преобладава освежаващия аромат на горчив грейпфрут. Божествени са!

Цена - 26 лв. в обновения сайт на марката - цък.
Може да се открие в много магазинчета, както и он-лайн.

0 коментара: