Eucerin Sun Creme Tinted CC Cream for Face

юли 05, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Лятото е в своя разгар. Ако имате нужда от меега лек крем с висок фактор, то можете да попитате в аптеката за новия Eucerin Sun Creme Tinted CC Cream for Face. 
Забелязала съм, че май всяко лято в плажната ми чанта присъства нещо на Eucerin. Миналата година почти изпръсках един прозрачен слънцезащитен спрей за тяло със SPF 50, а тази съм с оцветения слънцезащитен CC крем.


Подходящ е за всеки тип кожа, дори и чувствителна. Има го в тъмен и светъл цвят. Моят е светлият, тъй като ми се стори, че тъмният ще бъде прекалено тъмен, дори и като имам повече тен. Използвам го през деня, независимо дали отивам на разходка, на работа или пък на плаж. За вечерни излизания нанасям фдт за повече покривност. Има SPF 50+. 
Текстурата е под формата на мус, без аромат. Нанасям го с пръсти. Предпочитам преди това да съм се намазала с дневен крем, въпреки че може да се носи самостоятелно върху лицето. Трябва да се действа бързо, защото попива мигновено и веднагически матира кожата. Ако се позабавя, успявам да го разнеса, но по-трудно. Матира кожата на мига и я оставя такава цял ден. С много лека покривност е, като едва прикрива луничките ми (които в момента са в разцвета на силите си), както и белези или пъпки по лицето. По-скоро изравнява тена, придава лек цвят на лицето и стои естествено. Постепенно се напасва към моя тен на кожата и се слива идеално. Позволява напластяване и поднояване. Не нанасям пудра отгоре, защото самостоятелно достатъчно добре успява да матира кожата. Понякога, ако ще съм навън цял ден, нанасям леко с четката прозрачна пудра отгоре, за да се застраховам от всякакво лъщене. Почти не се чувства върху кожата и е много приятен и лекичък за носене в жегата. Един бърз Eucerin Sun Creme Tinted CC Cream на лицето, слагам си цайсите и съм аз :)

50 мл./29.90лв.

Не пропускайте да се включите в играта за серум за мигли  Bonilash. Клик тук и участвайте :)

0 коментара: