Full trash

октомври 13, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Много често, като легна вечер, малко преди да заспя имам прозрение как да започна следващата си публикация. Когато се събудя обаче, не си спомням нито дума. Така се случи и сега. Не стига, че забравих това, ами и ме домързя да обработя снимките, които са направени преди повече от месец, ама кой да седне да пише... Брех, голяма мъка!!! Лепвайте ми един етикет "мързеливец" и да приключваме.


Празни опаковки, които трупах известно време и тъй като вече това нещичко преливаше, реших, че най-сетне ще ги снимам и изхвърля. За някои от нещата може би вече сте чели в блога, ако го следите редовно :)

Комплексната терапия против косопад PHYTOLOGIST 15 на PHYTO, която използвах наскоро повлия много добре на косата ми. Искаше ми се да имаше повече ампулки и да я използвам по-дълго.

Ето и няколко нещица, които използвах през лятото. Олиото на Lierac, което хем защитава, хем спомага за придобиване на чуден кафяв тен. Спреят на Oriflame беше чудничък, защото се нанасяше мега лесно. Беше нужно само да се впръска и размаже леко. Не оставяше мазни петна или усещане за тежест и лепкавост на кожата. Това лято доизхабих и слънцезащитния крем за лице на La Roche-Posay, на който се бях доверила и миналото лято.

Няколко мицеларни води, които използвах. Всички много ми допадаха, защото не щипеха на очите и не оставяха мазен филм върху кожата. Много харесвам тази на Bioderma. Мицеларната вода под формата на гел на La Roche-Posay също ми е супер голям любимец.

Тампончетата за почистване на грим на Sofino бяха най-добрите за мен. Съотношението цена - качество беше ок, но за жалост вече не мога да ги открия в LIDL. Наложи  се да започна да купувам други, като попаднах в истинска чуденка кои са добри. Ако някой знае защо вече ги няма там, нека да сподели, защото много ми харесваха.

Балсам за коса на Syoss, който имаше плътна бяла текстура с лек аромат, каквито всъщност са повечето балсами на марката. Приглаждаше косата ми и я правеше мекичка. Шампоанът на Doliva ми е истински фаворит сред шампоаните, които съм използвала напоследък. Не си мислете, че го хваля ей така, просто наистина правеше косата много хубава. Шампоан за коса на All Nature, който имаше силен аромат на липа и също беше мек и нежен към косата. Свърши и шампоанът за коса и тяло на Phyto за след слънце. Ухаеше леко и приятно на топлина и слънчеви лъчи. Почистваше добре косата от морската вода. Hair grow by KB 1 свърши преди балсама, както винаги изхабявам първо шампоаните.

Интимният гел на Oriflame, за който съм говорила много в блога вече свърши. Изхабих и един душ-гел на Palmolive със сладък аромат на ванилия. Всъщност това е ароматът, който най не ми допадна, а свърши първи. Хах?! Тези с аромат на ягода и шоколад ми харесаха много, много повече. Мъчно ми е за почистващата пяна на Cetaphil, защото не минаваше и баня, в която да не си измия лицето с нея. Меега икономична, пухкава, прекрасно измивна. Препоръчвам много, много! Ако я видите, грабвайте я! И последното нещо, което приключи от банята е един душ-гел на Avon, който имаше седефен цвят и много сладичък аромат. Пишеше, че е на ванилия и сандалово дърво.

Приключих и няколко лосиона за тяло. Кой от кой по-хубав. Този с бадем на Weleda е такова изкушение... мега аромат на горчив бадем, който още помня, бяла млечна текстура. Омекотяваше кожата стра-хот-но. Мислех, че голямата туба на Bioderma няма да има край, но систъра добре се погрижи за нея. Доста хидратиращ и много подходяш за супер суха кожа.  Лосионът на Excipial беше много приятен и лек.

Изпръсках два дезодоранта, като на Rexona ми хареса доста повече и дори вече съм се запасила с нови опаковки точно от този вид.

Хидратиращ спрей за коса на Wella, който не знам дали вършеше нещо, но пък много добре ароматизираше косата ми. Олиото и спреят за коса действаха добре и останах с много добри впечатления за тях.

До последната капка измазах няколко околоочни кремчета и кремчета за лице. 


Маската за лице на Apivita с нар имаше съвсем малкичко, но не знам защо я пазих сред нещата в банята толкова дълго време. Много ми харесваха малките червени частички и тестурата, която полепваше по лицето ми.

Дойде края и на няколко неща от декоративната козметика, които мажотех най-редовно. Прозрачна пудра за лице, бронзиращи перли за лице, няколко спирали, червило и коректор за под очи.
И накрая, разбира се, опаковка от най-употребяваната паста за зъби от мен - Elgydium.

Това беше накратко за всичко :) 
Цун :*

0 коментара: