Nuxe Rêve de Miel Gentle Shampoo

ноември 21, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Понякога съм в голяма чуденка какъв шампоан да си избера. Най-после мога да се похваля, че имам шампоанът на Nuxe от серията Rêve de Miel. Използвала съм крема за ръце, балсама за устни, почистващя гел за лице и душ-гела от същата линия и определено ми бяха много любими. Най-сетне си припомних уханието им на сладък мед.

Шампоанът е подходящ за всеки тип коса и за всекидневна употреба. Не съдържа силикони и парабени. С опаковка в кехлибарен цвят с помпа. Иначе е прозрачен с леко жълтеникав цвят и вкусен меден аромат. Не е гъст като текстура и за жалост се изпомпва доста бързо. Супер мек, фин, деликатен. 

Забелязвам, че бъркам в "буркана с медец" все по-често и го изливам върху косата си с меегаа голямо удоволствие. Прави пухкава пяна и хипнотизиращия аромат на мед се разнася из цяяялааатаа баня. Като дори и след като вече съм се изкъпала, ароматът остава да се усеща в банята. След около три седмици употреба, бих могла да споделя, че косата ми изглежда много хубаво. Тя е жива, здрава и свежа. Искам и такъв балсам за коса, моля :) Може да се открие на много места. Моят е от магазина за парфюми и козметика Parfimo.bg - или по-точно ето тук. Като цената му е около 20 лв. за 300 мл.

0 коментара: