Pharma Hyaluron Active Concentrate

ноември 16, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Тааа-рааа!

Пак съм тук! Ао се питате защо, ще ви кажа :) За да ви разкажа за моята хиалуронова страст, която ме е обзела в последно време. Пък и ако мога да ви заразя с нея. До толкова ми е гот да се мажотя с хиалуронови нещица, че май станаха множко :) Започвам с един великолепен серум, който е сравнително нов продукт. Линията е Pharma Hyaluron и мисля, че беше заредена по аптеките в края на лятото. Всички продукти, които включва можете да видите тук. Предлагат се три вида серумчета, като всеки е с различно действие и цвят. Моят серум е Active Concentrate Anti-Wrinkle + Moisturizing Elixir, съобразен с нуждите на кожата ми. Подходящ е за млада кожа и за първа антиейдж грижа 25 +. Аз все още нямам дълбоки бръчки, а само леки мимически бръчици.

Повече за серума:
Хидратира, успокоява зачервяванията и матира лъскавите участъци на кожата. Комбинацията от сребърни микрочастици, цинк, екстракт от маслинови листа и други ценни съставки усъвършенства структурата на кожата и я прави по-гладка. Не съдържа консерванти. 
*Интензивна трайна хидратация – 24 часа.
*Облекчава чувството на стягане и обтегнатост на кожата. 
*Изглажда бръчките.
*С хидратиращ комплекс и кофеин.
*Активира естественото производство на хиалуронова киселина в кожата.
*Въздейства върху горните епидермални слоеве на кожата.
*Укрепва кожната бариера.

Серумчето изглежда супер симпатично. То е в малко стъклено бурканче (13 мл.) със стъклена пипетка. Изглежда супер свежо със своя светло син цвят. Ароматът му още повече допълва картината, защото и той е много, много свеж, приятен и доста ми допадна още с отварянето на серума. Като текстура е супер лек, немазен и доста приятен. Нанася се с пипетката сутрин и вечер на лицето, шията, деколтето. Няколко капки са ми напълно достатъчни за цялото лице. Попива бързичко и оставя кожата абсолютно суха. Не се усеща никакъв филм върху нея. Прави я много приятна на допир. Хидратира отлично. Някак си усещам, че стяга и ефектът е мигновен. Още докато попива, започвам да усешам действието му. След това продължавам с нанасянето на дневния крем и грима. Ако го използвам вечер, ми действа супер релаксиращо. Понякога продължавам и нанасям околоочен и нощен крем, а понякога се спирам само със серума. Зависи от настроението ми за мазане. 


Та това е накратко за опита ми с този мой голям любимец в последно време. Ще се радвам, ако и вие споделите мнение за някое от серумчетата Pharma Hyaluron. Те се предлагат на цена от 29.99 лв.

Целувки!

0 коментара: