Biorga

Biorga hair&nail care

януари 31, 2017 Maia Georgieva 1 Comments


Йееей, здравейте всички!
Как сме днес?
Тази седмица ще споделя с вас впечатленията си от марката Biorga. Тя е френска, лесно откриваема в почти всички големи аптеки. Предлага три серии в различен цвят, всяка е специализирана за даден проблем. Има за цел да се погрижи за косата, кожата, ноктите. Трите гами включват само най-необходимите, основни продукти. До скоро ми бяха абсолютно непознати. След като опитах няколко неща, се вдъхнових да напиша ревю.

След като доизхабих шампоаните, които се мъдреха в банята, започнах тези на Biorga. Единият беше за мен, а другият за майка ми. Все пак аз опитах и двата. Разбира се, няма да оставам по-назад я. 


Ecophane Shampoo


Заздравяващият шампоан Ecophane помага на увредената и слаба коса да възвърне силата и естествения си блясък. 0% парабени, силикон и феноксиетанол. Протеиновите хидролизати от пщеница и сусам помагат за заздравяване на косата. Пантенолът придава обем. Хиалуроновата киселина хидратира скалпа. Магнезий PCA дава жизненост и възвръща комфорта на скалпа.

Текстура със средна гъстота и перлен отблясък. Докато се разпенва и образува мееега яката пухкава пяна, се усеща готски свеж аромат на портокали.

Cystiphane Shampoo


Cystiphane използва майка ми. Тъй като приемаше хапчета, които предизвикаха лек косопад, реши да заложи на нещо, което ще подобри състянието на косата й. Като цяло искаше да помогне на косата си да бъде по-гъста и силна. Той е хипоалергенен, с 0% парабени, феноксиетанол и парфюм. Съдържа цинков пиритион, който забавя косопада и увеличава гъстотата на косата. Прекурсор на цистин и витамин B6, които засилват действието на виниферина и защитават корена на косъма от външни въздействия. Хиалуронова киселина, която предпазва косъма от изсушаване и намалява възпалението на скалпа.

Шампоанът е с гъста и млечно бяла текстура. Стели се доста бавно от шишенцето. Няма никакъв аромат, да, наистина не усетих да ми мирише на нещо, докато го използвах. Прави хубава, обилна пяна.

Ecophane Biorga hair and nails


Наред с шампоана, пиеше и хранителна добавка за възстановяване блясъка и здравината на ноктите и на косата. Ecophane Biorga съдържа общо 60 капсули. Приемат се по две на ден и стигат за месец. Витамин B8 и цинк помагат за поддържане на нормалното състояние на косата и ноктите. Витамин B6 допринася за нормалния синтез на цистеина. Цинкът помага за защитата на клетките от оксидативния срес. 


Останах приятно изненадана от шампоаните на Biorga. Първият ми досег с тях беше отличен. Дори бих казала, че направиха косата ми много по-силна, блестяща и мека. Когато се миех с тези шампоани, просто си личеше, че косата ми е измита с тях. Стоеше много, много по-различно. Незнайно как не се омазняваше толкова бързо. Постигнах рекорд да не я мия цели четири дена без да изглежда мазна или слепнала. Да, не изпитах нуждата да го направя. А останалите грижи, които полагах за нея бяха същите. Единствено ми се иска да се предлагат по-големи разфасовки и да има още продукти от всяка гама. 

Ще очаквам да споделите какво мислите за марката. Дали ви е грабнала интереса и дали вече сте я пробвали!

1 коментар: