Феноменът за блестящи коси Moroccanoil Treatment

януари 08, 2017 Maia Georgieva 0 Comments



Безценното масълце за хубава коса отново е при мен! Имам го за втори път и съм щастлива, че ще мога да даря тази наслада на косата ми. Не съм използвала други неща на марката, но съм чувала само хубави отзиви. В момента с последния брой на Elle можете да откриете като подарък мини вариант от 10 мл.

Да, идва в чудесна зимна опаковка! Емблематичното масълце на марката беше закачено на моята елха като коледна играчка. Стоеше толкова сладичко там, напомняйки ми, че съвсем скоро ще го сваля от елхата, за да започна да го нанасям на косата си след баня. Това е едно от най-обичните ми масла за коса. Ухае така добре, а и малко количество стига за дълго време. Това е вариант от 25 мл. за всички типове коса. Може да бъде открит Light вариант. Той е в същото тъмно стъклено шише, но ще го разпознаете по бялата капачка. Предназначен е за тънка и изсветлена коса. И двата вида не съдържат алкохол и са богати на антиоксиданти, витамини и протеини за подхранване на косата.


Няколко капки от плътното и с божествен аромат масълце са достатъчни, за да изпълни косата със живот. Обичам да го нанасям само в крайчетата на мокра коса след баня. От честото миене (през ден или всеки ден) косата ми някак изтъня, но Moroccanoil й помага да изглежда по-плътна и обемна. Успява отлично да я подхрани и хидратира. Крайчетата също стоят по-живи. Чувствам я толкова мека и копринена. Също така помага и да не се заплита. 


Вариантът от 25 мл. е около 30 лв., а по-голяма разфасовка от 100 мл. е около 80 лв.
А ти какво мислиш за Moroccanoil Treatment?

0 коментара: