LeReel

Some LeReel moisturizing magic

януари 27, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Много се радвам, когато открия нови за мен български продукти на пазара. Тези на LeReel са толкова луксозни, а когато ги видях за пъри път дори и не предполагах, че са направени в България. Масивни стъклени опаковки, супер здрави, изчистени и с красиви златни надписи и капачки. Богата нежна текстура, с традиционен за България аромат на рози. Мдааа, това са LeReel накратко - лукс от България. Опитах два техни продукта, които ми помогнаха да изградя цялостна представа за бранда. Не съм си давала сметка, че съществува подобна марка до средата на декември. Можете да ги откриете, както напрвавих и аз в сайта им.



Регенериращ серум за лице LeReel



Комбинацията от съставки е чудна: екстракт от охлюви, българска розова вода, D-пантенол и бадемово масло. Чувственият аромат на рози е изключително завладяващ и нежен. Консистенцията е лека, рядка, прозрачна и сякаш някак лигава и слузеста. Като го загребвам и докато го нанасям се виждат нишките, които образува. Предполагам това е резултат от екстракта от охлюви, който съдържа. Нанасям две-три помпички, които са достатъчни за цялото ми лице. Попива идеално и изобщо не се чувства тежко след това върху кожата.


Регенериращия крем за лице LeReel с 24-часова хидратация


Идва в изящно стъклено матово бурканче със златиста капачка, което ме грабна веднага. Усеща се много стабилно и здраво. Съдържа в себе си някои от най-ценните за кожата активни съставки - екстракт от охлюви, бадемово масло, масло от авокадо и невен конкрет. Консистенцията е богата и плътна. Тук също се долавя нежния, пленителен и деликатен розов аромат. Нужно е време, за да се абсорбира напълно. Остава лек филм върху кожата. Изключително осезаемо хидратира.  Дарява я с мекост и ударна овлажняваща доза. 


Двата продукта се комбинират добре, като серумът засилва действието на крема. Нанесени заедно кожата се чувства максимално хидратирана и успокоена. Обичам да ги използвам вечер като грижа за лицето преди лягане. Така освежавам,  и дарявам кожата си с максимална хидратация.

Количеството и на двата продукта е по 30 мл. и ми се искаше да е маалко повече :)
Цена за комплект от серум и крем: 77,60 лв.
Можете да ги откриете на следния адрес: https://happylife.bg

Усмихнат уикенд! :)

0 коментара: