Crest

White and bright with Crest 3D white

януари 26, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Иии... усмивка!

През новата година се надявам да се усмихвам повече и да има много хубави поводи за това. Ако трябва да направя списък с новогодишни обещания, това би било едно от тях. Обещавам си да се усмихвам повече – обичам усмивката си, тя ме прави силна и уверена!




За да имам здрава и блестяща усмивка, се доверих на нова за мен марка пасти за зъби. Имам спомени, че съм чувала марката Crest и дори съм виждала техни реклами по телевизията и по списания. Знаех, че основно предлагат лентички за избелване на зъбите. След като разгледох асортимента им, видях, че имат доста, доста неща. Като цяло предлагат продукти за избелване на зъбите. Има огромно разнообразие от пасти за зъби и лентички за избелване, човек направо да се чуди какво да избере.

Знаете или пък може би не, че имам чувствителни венци, които се опитват много да ме ядосват от време на време с обилното си кървене. Има периоди, в които ту спира, ту пак се сеща да започне. Другата неприятност са чувствителните зъби. Може би и на вас ви се е случвало да усещате изтръпване и доста неприятно усещане, ако консумирате гореща или студена храна или напитка. Успявам да овладявам положението и с малко повече грижи, правилни продукти и внимание, всичко е ок. 

Мда, отново ще кажа също и, че обичам да редувам любимата си паста за чувствителни венци Elgydium с пасти за избелване. Все пак смятам, че е добре понякога да се мием и с такива пасти, за да премахнем петънцата от кафе, вино и тютюнопушене и да ги направим една идея по-полирани, гладки и блестящи. Мисля, че както е добре да сменяме и редуваме шампоаните за коса, така е добре да сменяме и пастите за зъби, защото като че ли косата ни/зъбите ни привикват към дадения продукт. Ама че сравнение направих, но пък според мен има нещо вярно. Също така от около една година използвам електрическа четка и смятам, че тя също спомогна до голяма степен зъбите ми да изглеждат по-бели и да не се образуват наслоявания и зъбен камък.



Подготвила съм ви Crest 3D Diamond Strong и Crest 3D Brilliance. Казват, че са едни от най-добрите им пасти за зъби.





Избелваща паста Crest 3D Diamond Strong 





Какво казват за нея:
•Премахва 90% от повърностните наслоявания за 7 дни.
• Заздравява и изгражда отслабения емайл.
• Предпазващо емайла избелване
• Предпазва от кариеси.

Опаковка:
Пластмасова тубичка, 155 гр.

Текстура:
Пухкава, редуват се няколко ленти - плътно бели и прозрачни със седефен отблясък.

Вкус:
Брилянтно ментов вкус, ненатъртващ и не силен. 

Действие:
След измиване, зъбите ми са добре почистени. Усещам ги гладки и чисти. Почиства по нежен начин, без да предизвика дразнене, разраняване и кървене на венците ми. Също така не направи зъбите ми чувствителни. В устата ми остава много свеж и хубав дъх. Успява да предаде по-блестящ вид на усмивката ми. Полира зъбите и ги прави по-изкрящи и добре изглеждащи.

Сайт, от където може да се намери - клик. Цената й в момента е 19.49лв., намалена от 27.49лв.


Избелваща паста Crest 3D Brilliance


Какво казват за нея:
•Избелва като премахва до 95% от повърхностните наслоявание за 5 дни. 
• Предпазващо емайла избелване. 
• Защита от кариеси.
Формулирана да предостави блясък на вашите зъби, внимателно ще премахне до 95% от повърхностните наслоявания и уникалната заключваща белотата технология ще предотврати образуването на нови наслоявания. Комбинираните микро-почистващи частици и освежаващото пенливо действие, Пастата 3D White Luxe Brilliance помага да направи вашата усмивка по-бяла, така всеки един ден може да бъде бляскав.

Опаковка:
Сладурска мини пластмасова тубичка, 116 гр.

Текстура:
С перлено бял цвят и много блестяща, защото отвсякъде проблясват множество сиви перлички. Нежна и пухкава. Вътре си има много и фини перлички.

Вкус:
Дооста ментов вкус. Направо сутрин ме събужда и разсънва. Осезаем, но не натъртващ и прекален. Прави дъха супер свеж и готин. Усещам го такъв през целия ден. Сякаш съм дъвкала ментова дъвка или съм смукала бонбон с такъв вкус.

Действие:
От двете пасти, които пробвах, мисля, че тази ми харесва повече. Не само, че прави дъха ми супер свеж и действието се запазва, но ми харесва и като текстура, и като измиване. Нежните малки перлички се разнасят много сладко по зъбите. Почиства отлично всяко кътче на зъбите. Някак ги полира и ги чувствам много гладки. Изглеждат бляскави и с тон по-бели.

И тази паста можете да намерите он-лайн - клик. Цената й в момента е 14.99лв, намалена от 20.99 лв.

Като обобщение:
Радвам се, че открих и пробвах тези две пасти за зъби. Правят усмивката ми по-сияйна и красива. Дават ми свежестта, от която се нуждая. В началото имах притеснения и се колебаех дали няма да направят зъбите ми чувствителни, но впоследствие се убедих, че си остават здрави и нямам проблеми с чувствителността им. Може би избистрят "тена" на зъбите с тон или два и спомагат за изравняване цвета им.
В крайна сметка усмивката ни е най-добрият аксесоар. Грижете се за нея, така както се грижите и за кожата, косата, ноктите си. И тя е част от вашето "аз", чувствайте се щастливи и комфортно с нея.
Е, хайде... усмивка! :)

0 коментара: