Ziaja Olive leaf Concentrated Nourishing Cream SPF 20

януари 12, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте всички! 
Как сте? Газите ли в снега и успявате ли да се преборите с него? Толкова е красив, когато вали, а ние сме си у дома. За жалост се налага да поработваме и да го усетим по-отблизо. 


Онзи ден сестра ми ми показа този крем. Попита ме дали няма да напиша за него в блога, защото почти бил свършил. Наистина имах намерение да го пусна тук, но съвсем бях забравила. Иначе отдавна съм му направила снимки. Както виждате - все още се намираха димитровчета из градината ми. Еххх, колко хубаво бешее.. А сега дори не мога да видя къде е градината от този сняг. 
Систър, благодаря за напомнянето. Ревюто е вече тук. :)


По случай своята 25-та годишнина Ziaja създаде нова линия продукти, притежаващи нова активна съставка - екстракт от маслинов лист. Водят се универсални продукти за лице и тяло и имат уникален аромат, разработен в лабораториите на Ziaja. Подходящи са за всички типове кожа. Освен екстракт от маслинов лист, съдържат и натурален зехтин. Серията съдържа пет продукта: почистващо олио, пилинг гел, двуфазен дегримьор, концентриран крем за лице SPF 20 и регенерираща маска за лице. 


Мернах ги в Дрогерии Лили. Опаковките им са изчистени в бяло и зелено и мисля, че бързо ще ги разпознаете по маслиновата клонка и надпис Olive leaf. Цените им са доста нормални. Сториха ми се интересни кремчето, както и пилинг гела. Опитах само кремът за лице, който се води концентриран крем за лице със SPF 20. 


За Ziaja Olive leaf Concentrated Nourishing Cream SPF 20:

•Лек крем за лице с екстракт от маслинов лист, подходящ за всеки тип кожа и възраст.
•Хидратира, предпазва и възстановява кожата.
•Подходящ за всеки сезон.
•Екстрактът от маслинов лист освежава и подсилва кожата, предотвратява трансепидермалната загуба на вода.
•Система от модерни UV филтри предпазва кожата от образуването на тъмни петна.
•Емолиентите и витамини омекотяват епидермиса и изглаждат фините бръчки.


Опаковка: лека пластмасова бяла тубичка. Много компактна и не заема място. 50 мл., които заедно със сестра ми измазахме за около два месеца. 
Текстура: кремообразна, бяла, средно плътна, немазна.
Аромат: много нестандартен, лек, приятен, ненатрапващ се. Усеща се за кратко и след намазване. 
Действие: в момента кожата ми е някак изпръхнала и доста суха. По принцип имам нормална към комбинирана кожа, но изглежда студът навън си оказва влияние. Затова и не пропускам да нанеса крем преди да изляза. Кремчето успява да утоли жаждата ми за хидратация. Дори и през ноември, когато започнах да го използвам се приемаше добре от лицето ми. Като цяло е нито лек, нито прекалено мазен. Попива в кожата, но все пак оставя лек воал върху него. Голям плюс е, че има и слънцезащитен фактор, което през зимата също е много важно. Смятам, че е идеален за зимните месеци, може би за лятото ще ми дойде тежък. Със сигурност ще се хареса на тези от вас, които имат суха кожа. 
Цена: препоръчителна цена е 6,89 лв.

Споделете, ако и вие сте опитали нещо от Olive leaf на Ziaja.

0 коментара: