TopVue Daily Lenses

април 01, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Едно от нещата, без които не мога са моите лещи. Не веднъж съм казвала, че съм сляпа като къртица и не виждам на далече. Откакто открих лещите за продължително носене не ги свалям от очите си - спя с тях, къпя се с тях и изобщо не срещам някакво неудобство.
Наскоро от kontaktni-leshti.bg ми изпратиха TopVue Daily - еднодневни лещи, които са за еднократна употреба. Носят се един ден, а след това се заменят с нови. Отначало си казах "о, не, отново започва всекидневното бъркане в очите", което ми е най-неприятната част. Но след като започнах да ги слагам, ден след ден, видях и осъзнах, че има и положителни страни в носенето на такъв вид лещи. 
Досега винаги съм използвала едномесечни, тримесечни и като цяло многомесечни лещи :) Това са първите ми еднодневни. Хубавото тук е, че още щом ги поставите, усещате колко чисти са те! Да, няма как да не са чисти, все пак всеки ден си слагате чисто нови лещи на очите. Тъй като нося лещи от години, мноого пъти ми се е случвало да отворя контейнерчето и да искам да поставя лещата си, а тя да не се е измила добре. След което трябва отново да си сменя разтвора в контейнерчето и отново да я измия. Познато, нали? Тук няма нужда от разтвор и контейнер, защото след като ги сваля от очите си вечер отиват право в коша. А и нямам притеснения колко тона грим ще си сложа и как спиралата или сенките могат да замърсят допълнително лещите. Друго, за което не се бях замисляла е, че пролетта е сезонът на алергиите и особено хората с по-чувствителни и слаби очи са по-податливи. Дневните лещи определено предлагат по-голяма хигиена и комфорт. Също така имат UV защита, което е супер за пролетта и особено лятото.
Ако мислите да носите лещи, ето няколко Do and Don't, които  е хубаво да знаете и да следвате - клик :)
Весел ден и усмивки! Април е! :)

0 коментара: