It`s tropical

юни 06, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


И ти ли все още не си на почивка, но в главата ти се върти нещо друго? Да, и при мен картината в главата ми е такава - палми, море, жега, коктейли. Стоя на бара и нежен морски полъх отмества кичур от косата ми, продърпвам сламката на коктейла към устата си и охх... мисля, че някой звъни на вратата и напълно развали мечтата ми за слънчевото пътуване. Къде ли бях този път? Бали, Сен Тропе, Малдивите или може би на Бахамските острови.... някъде там...
Въпреки че все още сме на наша си територия, можем поонее да си позволим да носим всекидневно готини луди принтове. Мдам, ето на, излизаме от входната врата облечени с нещо готско, което ни дава огромна глътка свеж въздух и усмихнато настроение за през целия ден. Вижте сами! :)

Кърпа:тук Калъф за телефон:тук Рокля:тук Блузка с паднали рамена:тук Чехли:тук Бански:тук Значки:тук  Кимоно:тук Риза:тук Тениска:тук

0 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...