See See

юни 05, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Обикновено когато чуя за израелска козметика, винаги се сещам за морето. Продуктите много често включват кал, соли, минерали от Мъртво море и носят неустоим морски привкус. Да, See See е израелска марка, която напълно пренася морето у дома. В този тюркоазен цвят те са абсолютно привлекателни. Имат доста голям избор от всякакви продукти за цялостна грижа.
След кратко колебание какво точно да избера се спрях на шампоан, кал от Мъртво море и лосион за тяло. Така морският полъх се усещаше както в банята с шампоана и калта, така и след това с лосиона.
Шампоанът See See има много интересен тъмно кафяв към черен цвят. Може би се дължи на калта от Мъртво море, която съдържа. Със средна гъстота и много свеж цитрусов аромат. Подходящ е за всеки тип коса и за всекидневна употреба. Измива добре косата ми и определено мисля, че най-много ми се хареса от трите неща, които пробвах. Добре се прие от косата ми. Тя оставаше лъскава и изглеждаше наистина добре. Усещах аромата на шампоана върху косата си и след като вече е изсъхнала. Забелязах, че не се омазнява толкова бързо и определено ме грабна. 

Калта за тяло се оказа супер забавен продукт, както и очаквах. Много обичам да се мажа с кал :) Всяко лято ходя на лугата и калта, които се намират на солниците в Бургас. Когато отида, намазвам всичко по себе си - цялото си тяло, включително и косата, и лицето си. Оставям да изсъхне хубаво като солта започва да блести по тялото ми, калта попива и дори започва да се пропуква. След като постоя така, я измивам в морето. Кожата остава много мека и гладка. В лугата също е много интересно преживяване. Отдолу калта мърда под крачетата ми, а аз се нося в солената вода и дори и да се отпусна, няма да потъна в нея. Съдържанието на сол е толкова голямо, че направо щипе, ако имам някаква раничка. Като изляза от блатцето, по кожата ми остава тънък солен пласт. Калта на See See идва в приятно пликче. Има някакъв съвсем лек аромат и тъмно кафяв цвят. Със средно гъста текстура, в която се усещат малки частички. Използвам я веднъж седмично, за да почистя и подхраня кожата си. Загребвам малко количество и нанасям по цялото тяло. Така оставям да подейства около 15-20 минути. След това нежно масажирам кожата си с нея под течаща вода и изплаквам. Малките частици леко гъделичкат кожата ми. Процедурата е много отпускаща. Цялата баня става в кал, но пък е много приятно домашно spa.  Кожата става мега гладичка. 

За да предам още повече мекота и овлажняване на кожата си след баня, нанасям лосиона за тяло. Има същия свеж цитрусов аромат като шампоана, но се усеща по-осезаемо. Носи добра доза хидратация и усещане за комфорт през целия ден.

В крайна сметка това, което използваме трябва да ни носи удоволствие и да ни кара да се чувстваме по-красиви. 

Благодаря на марката за предоставените продукти и нежния морски полъх, който ми донесоха. Всички тях можете да откриете тук: www.beautyskin.bg

0 коментара: