What's in my Beach Bag! My Essentials ♡♡♡

юни 12, 2017 Maia Georgieva 2 Comments



Здравейте, сладички! 

Откриваме морския сезон и съм много щастлива, че най-после ще мога да придам малко тен на кожата си. Здравей, плаж! Събирам набързо плажната чанта и се отправям към горещия пясък. Ето какво пъхнах в нея. 
Първото, което слагам е мекичка плажна кърпа с морски шарки. Разбира се, на плажа не можем без слънчеви очила и шапка, които винаги са с мен. Те не само са важен аксесоар, чрез който изглеждаме още по-шик, но и са задължителни за безопасноста на очичките и главичката ни.
Още нещо важно за нашето здраве е слънцезащитата. В началото на сезона нанасям както на лицето, така и на тялото си продукти с SPF 50, а след като се сдобия с някакъв тен, постепенно намалям фактора и тогава залагам на неща с SPF30/15. За да се разхлаждам докато се припичам, обичам от време на време да се напръсквам с термална вода, която действа много освежаващо. Друга част от козметиката ми за плаж са балсамче, за да не изгарят устните ми и дезодорант против изпотяване. Също така винаги гледам да имам и едно антибактериално гелче за ръце. 
Ако сме отишли сами на плаж, някакво леко лятно четиво ще дойде добре, за да минава по-бързо времето. В момента чета "Момиче от календара". Бъдете в очакване на ревюто й в блога. Още нещо, което също е в графа задължително е ластичка за коса, за да не се разпилява навсякъде+мини четка за коса и слънцезащитно олио за коса. И за къде сме без бутилка вода през лятото! 


Обикновено където и да отида обичам да помъквам цялата покъщнина. Тези, които ме познават знаят и хич не остават очаровани. :) Ако тези неща ви се струват много, за мен всички са ми необходими и понякога, ако съм забравила нещо, не спирам да мрънкам и опявам как точно това ми трябва в момента и не мога без него :) Новата ми плажна кошница  с удобни дръжки от Ralena.bg е достатъчно голяма и успя да побере всичко това. Като аксесоар съм й закачила пеперуденото си парео, което обичам да нося като рокля или пола на връщане от плажа.

Право напред! Плаж, идвам! :)


Код за отстъпка от 5% на всички чанти и плажни кошници от www.ralena.bg: Thingamyjic5 

Валиден е до 31.07.2017г. В процеса на поръчка има поле за прилагане на ваучери,  в което просто добавяте кода и намалението се генерира автоматично.

2 коментара:

  1. Страхотен пост! Съвсем скоро мисля и аз да направя такъв! <3 Усмивки!

    ОтговорИзтриване