My 10 Best Songs of Summer 2017

август 15, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Добрите летни песнички ни карат да се чувстваме още по-якичко. Споделям с вас 10 много любими мои свежи ритми, които можете да прибавите към плей листата си. Това лято ходя на ретро дискотечка, но "песните от радиото" както обичам да им казвам аз, си слушам навсякъде другаде.
На плажа съм заобиколена от хора, които слушат музика от колонки. Първоначално ходих да правя забележки да си намалят музиката (каква съм лоша :D). Разбира се, как така ще ми нарушават спокойствието?! След това реших да не съм толкова гадничка :) и спрях със забележките. Просто се опитвах да игнорирам музиката докато чета книга. В следващите пъти пък просто и аз слушах музиката, която звучеше около мен. Честно казано на няколко пъти ми е идвало да стана и да си преместя хавлията по-далеч от дискотеката :) Но когато вече се случи от две колонки едвновременно да пускат различна музика (едни момиченца до мен и една двойка зад мен) беше крайно време със сестрото да извадим тежката артилерия :) Таа, вече и аз съм от пускащите ритми на плажа :) Йо-хо-хо! Деес-паа-сиитоо! :)))




















0 коментара: