Christmas wraps

декември 15, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте прекрасни!
Как сте днес? Как е настроението? 
Предколедно ли ви е?
Коледа е най-прекрасното време на годината! Все по-близо е и всеки иска вече да бъде магично! Дните до Коледа са едва десет. Успяхте ли да постигнете всичко, което си бяхте набелязали за тази година? Има ли нещо, за което все още мечтаете?
Обичам Коледа и знам, че всички обичаме да подаряваме и получаваме подаръци! Време е да ги опаковаме и поставим под елхата. За мен е традиция всяка Коледа да поднеса красиви топли чорапки. И аз не знам защо, просто ми е едно такова сладко да ги подарявам. Изключително радостна съм, че тази година Pirin Hill изработиха коледни чорапки. Те са не само меки и топлят крачетата прекрасно, но и с много красиви принтове с еленчета, снежинки, снежен човек, пингвинче. Може би вече сте ги видяли. Днес съм намушила тези в любимия коледен цвят - червено, ура червено! Невероятни са и са отлична идея за коледен подарък. Избрах два интересни комплекта на достъпни цени за някой от семейството. Но повече за подаръците няма да издавам, за да не разваля магията!
XOXO
Луксозна кутия с коледни чорапи: Pirin Hill/// Кутия с чорапи: Pirin Hill

0 коментара: