Allocacoc PowerCube

февруари 17, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Мисля, че когато пътуваме, всеки един от нас има неща без които не може и винаги присъстват в багажа му. Такива важни за мен неща освен документи, пари, телефон, са и фотоапарата, както и пресата ми за коса.
През последните месеци навсякъде с мен носих не само тях, но и една джаджа, която ме спасява доста често. Това е PowerCube на Allocacoc. Представлява кубче с множество гнезда за зареждане. Моето има четири гнезда и още две USB изхода. Самото то се включва в контакта и позволява едновременно да се зареждат много устройства. Нещо като разклонител, но определено е доста по-практично.
Може да се пренася лесно, защото е много малко и леко. Това е версията без кабел и също така има няколко вида щепсели, които могат да се сменят и използват за различни видове контакти, които можете да срещнете в различните страни. Пренасям си го в куфара и е навсякъде с мен. По време на почивка или екскурзия прекарвам малко време в стаята си, защото винаги искам да разгледам колкото се може повече от страната, в която съм. За малкото време, което прекарвам в стаята си обаче, доста често е трудно да успея да заредя батерията на фотоапарата, телефона си, преносимата си батерия, часовника си, защото освен тях трябва да са включени още и лаптопа или таблета, а и доста често и пресата за коса или сешоара. Така ситуацията доста се изнервя, кой по-напред да зареди устройствата си. Благодрарение на кубчето, това става лесно и бързо и вече не се притесняваме за това, защото знаем, че ще можем да включим всичко едновременно. Power Cube съм виждала в Техномаркет, Практикер, както и он-лайн тук.

Усмивки и до скоро!

0 коментара: