Korean Mask Mania

март 13, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Моята малка сладка цветна градинка и корейските маски от Beautyna, с които ме изненадоха наскоро. В края на деня се почувствах леко изморена и реших, че моментът е чудесен да се поглезя, като си направя маска. От няколко дена в шкафа ме очакваха тези и ето, че им дойде реда. И трите са корейски - маска за под очи, маска за устни и шийт маска. Реших да ги комбинирам и използвам заедно за цялостна грижа за кожата на лицето. 
Тази, която най-много исках да опитам е прословутата доматена шийт маска на Tony Moly. Доста хвалена и известна сред блог средите. Тя хидратира и стяга, подходяща е за всеки тип кожа. Съдържа екстракт от домат и праскова, без парабени и оцветители. Винаги съм си представяла, че отвътре ще е червена и ще трябва да се намажа обилно с доматено пюре. Хаха. Е, корейците ми го спестиха и не се наложи, защото отвътре всъщност се крие бяла памучна трислойна шийт маска, напоена със свежо ухаещ безцветен серум. Поставих я върху лицето си за около 20 минутки и блажено се отпуснах. След това втрих остатъка от серума в кожата си. Кожата ми остана мека и много свежичка.
След това поставих и другите две маски върху лицето си, с които изглеждах просто зашеметяващо. Маската за устни с колаген представлява гелообразен мек пач, който е напоен с леко ухаещ приятен серум с колаген, витамин C и есенция от лавандула. Супер забавна е. Първо, че е розова. Второ, както виждате е огромна и излиза много над устните ми. Поставя се върху тях за около 20 минути, за да ги хидратира. Това е първата подобна маска за устни, която пробвам и беше много, много готинко да стоя с нея. Усещаше се леко хлъзгава, но след като постоях течността от нея попи в устните ми. След като я махнах усните ми се бяха омекотили доста. Почувствах ги доста гладки.
Третата маска, която пробвах за тези златни пачове за под очите с колаген. Води се златна маска за под очи, която минимизира бръчките, тъмните кръгове и торбичките под очите бързо и ефикасно. Отново като маската за уста са гелообразни и мекички и при поставяне под очите си залепват сами. Напоени са с безцветна течност, която също попи в кожата ми след като стоях с тях 20 минути. Почувствах леко охлаждащо действие, като ги поставих. Много готино нещо, с което да поосвежиш изморената зона под очите.
Ето колко забавно изглеждах докато си почивах с маските.
Също така си имам и нови матиращи листчета, които също са корейски. Вътре са цели 100 броя. Ще ги използвам през лятото, когато моята нормална към комбинирана кожа лъсва повечко.

Всички тези маски, както и още много други можете да разгледате на Facebook страницата na Beautyna.

Целувки и до скоро! :)

0 коментара: