LAYLA Mirror Effect Nail Polish

март 28, 2018 Maia Georgieva 0 Comments

Привет, сладички! Как сте?
Доста време не носих лак за нокти, но ето - отново съм цветна! Днес нанесох два пласта от любимия ми Mirror Effect на LAYLA Cosmetics в цвят 05 Purple Diva. Тази колекция е прелестна и стои уникално. Създава се огледален ефект върху ноктите и те стоят лъскави и блестящи.
Първо трябва добре да ги изпилим с оранжевата страна на пилата-база. След това ги полираме с бялата страна на пилата. Хубаво разклащаме шишенцето и нанасяме от лака. Той изсъхва мигновено веднага след минаване с четката по нокътя. За около 30 секунди са напълно изсъхнали. Колкото повече лака изсъхва, толкова по-наситен става огледалния ефект. Два пласта са напълно достатъчни и плътни. Не нанасям топ лак отгоре, макар че може да нанесете, ако предпочитате. 
Препоръчвам го както за всеки ден, така и за някой по-специален повод, защото е по-нестандартен и определено прави впечатление. Лично аз, когато съм с него, не спирам да гледам ноктите си и много им се радвам. Нюансът Purple Diva е едно прекрасно лилаво. Има още няколко уникални цвята. Разгледайте ги и тук и кажете кой е любимият ви.
Сега имате уникалната възможност ти и една твоя приятелка да си спечелите такъв лак за нокти+пила-база. Погледнете играта ми в Instagram и участвайте. :)

0 коментара: