Makeup Revolution London Iconic Pro Lipstick

март 17, 2018 Maia Georgieva 0 Comments

На дъното на чантата ми се търкалят поне пет ежедневни червила, а аз упорито продължавам да искам нови и нови. Когато видях Makeup Revolution London Iconic Pro Lipstick в нюанс You´re A Star, потърсих суочове в нета и веднага реших, че определено ми трябва
 Опаковката изглежда доста луксозно - отвън е лъскава черна, а гилзата вътре е в розово злато, метална.И на вас ли ви заприлича на копие на MAC? Дъното е прозрачно и можем да видим какъв цвят се крие вътре. Избрах много нежен сатенен розов цвят. Изисква се малко повече напластявяне, за да се види истински красивия цвят. Сякаш ми се искаше да е идея по-пигментирано. Но пък има вълшебен ванилов аромат! Текстурата е кремообразна, мека и се нанася равномерно и плавно по устните. Усеща се приятно, не е нито от най-овлажняващите, нито пък пресушава устните. Колекцията включва цели 20 нюанса, някои от които може би ще бъдат с по-интензивен цвят. Все пак този е прекрасен непретенциозен за носене в ежедневието.
Все още няколко цвята са налични в он-лайн магазина за оригинални дамски парфюми parfimo.bg - тук на цена около 6 лв.
Надявам се да сте за забавлявали с ревюто ми и да ви е било полезно!
Целувки и до скоро! :)

0 коментара: