My deospray choices for the summer

май 31, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Най-любимия ми сезон идва и не мога да скрия вълнението си. Готова съм да се гмурна в лятото. Ето как изглежда моята подготовка за него. Чесно казано през зимата не използвам толкова често дезодоранти, а стикове, с които се чувствам по-комфортно. През лятото обаче задължително използвам дезодоранти. Най-често избирам такива, чиито ухания са свежи и нежни. Предпочитаните марки са Rexona, Dove и Nivea. Винаги са ми били най-добре защитаващите и оставящи свежест. За това лято избрах с мен да бъдат следните техни варианти:


Този е свеж, нежен и много, много ми се хареса уханието и усещането, което ми оставя. Пробвах всичките, но започнах да използвам този в ежедневието си най-често, защото най-много ми допадна.

Също добро попадение, но мисля, че има и по-добри на марката. Свежият аромат не се запазва толкова дълго, колкото ми се иска.

Две добри попадения от Rexona. Не предполагах, че имат и толкова големи разфасовки.

Всички тях можете да откриете в Parfimo.bg - сайт за козметика онлайн.

Целувки и до скоро!

0 коментара: