Brave New Hair

юли 12, 2018 Maia Georgieva 0 Comments



Здравейте!
Ако ви е интересно да научите малко повече за Brave New Hair сте попаднали на правилното място. Вярвам, че вече сте се запознали с тях, а дори и все още да сте нямали близка среща, то... тара-ра-рам. Ето ги - свежи, яки, готски и толкова уау. Разглеждайки ги, се зачудих защо до сега не съм попадала на тях. Иии, да, бързо разбрах - защото са доста нова марка, която навлиза с пълна пара на нашия пазар и скоро ще може да се намери не само в много приятния им он-лайн магазин, но и по много аптеки. Като разбрах, че всъщност е българска марка си казах "да бе, не може да бъде". Да, ама може. Останах изумена от яките дизайни на етикетите и опаковките, които са си мноого, мноого, яки и направени с вкус. Поздрави на човека, който е измислил цялостния стил и дух, който носят! Благодаря много на готиния екип, че ми предоставиха два от техните продукта, които са напълно съобразени с моя тип коса. Предложиха ми шампоана и балсама. Много исках да ги използвам през лятото, когато си мия косата, ако не всеки ден, то през ден. В последно време всеки ден съм на лугата в Бургас и няма как да не я измия след това. Ако ще oтскачате до тук, задължително посетете това място. Честото миене би съсипало косата ми, но в случая продуктите са без сулфати, силикони, парафин, добавена сол и продукти от животински произход. Съдържат балансирани, безвредни съставки, щадящи косата ми.
Brave New Hair - Шампоан Balance

Това е дълбоко почистващ и детоксикиращ безсулфатен шампоан за лесно омазняващ се и чувствителен скалп. Съставките, които са използвани са: изпепелен активен въглен от бамбук, пробиотичен екстракт и екстракт от зелен чай

Предимства:
Активният въглен абсорбира замърсителите и почиства в дълбочина, без да премива.
Противодейства на градското замърсяване.
Регулира бактериалната среда на скалпа.
Нормализира секрецията на себум.
Удължава времето между отделните измивания.
Неутрализира пърхота, без привикване към продукта.
Успокоява скалпа и детоксикира.
Подобрява външния вид на косата и придава блясък.

Шампоанът е в много готина тубичка, която както вече ви казах много, много ми допада. Отгоре има предпазител с по-малък отвор, който не позволява да изтича по много продукт. Консистенцията на шампоана е гъста, някак дори гелообразна, с черен цвят и много нежен приятен аромат. Прави не много обилна мека пяна. Едно измиване на косата ми с него е достатъчно, за да бъде добре почистена. Оставя я гладка и блестяща, с хубав обем. Връхчетата стоят живи, а косата нежна. Можете да го разгледате на сайта на марката тук.

Brave New Hair - Балсам Reboot

Този балсам има за цел да възстанови и хидратира екстремно увредени коси. За тотален рестарт на косъма и връщане на естествената му здравина. Сред съставките му са: хиалуронова киселина, активиран пантенол и BRAVE PLEX технология.

Предимства:
Умножава молекулните връзки в косата.
Повишава здравината на косъма до три пъти.
Възстановява вътрешната му структура.
Редуцира накъсването на косъма.
Придава блясък и копринена мекота.
Придава текстура на всяка фибра без утежняване.
Има антистатичен ефект.
Намалява увреждането при химично третиране.
По-лесна за оформяне коса.
Улеснява разресването.

Балсамът е с помпичка, което много ме улеснява в използването му. Две-три помпички от гъстата лека бяла текстура с лек и доста хубав аромат са ми напълно достатъчни за дължините. Изчаквам няколко минутки и след това отмивам. Още докато изплаквам косата под струята вода, започвам да я чувствам по-гладка и мека. Можете да го разгледате ето тук.
Вече ги препоръчах на всички около мен, а сега ги препоръчвам и на вас. Нека да подкрепим българските марки, които по нищо не отстъпват на по-известните и вече наложени. Няма какво повече да желая от един продукт за коса - да изглежда красиво, да има хубав състав и да си върши работата. Е, тук имаме всичко това. Пожелавам на Brave New Hair още много фенове като мен и brave girls!

0 коментара: