Aura Cosmetics - Quick, Cheek & Sheer Sticks

август 10, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Тази година Aura Cosmetics ни представиха безброй нови продукти. Едни от последните попълнения са руж, хайлайтър и контуриращо дуо под формата на стикове. Всеки от тях има няколко различни цвята и можете да изберете своя според предпочитанията и цвета на кожата ви. Идват в сладички опаковчици. Всеки е по 6,5 гр, което си е добро количество за подобен тип продукти. Текстурата им е кремообразна, мека и много лесна за нанасяне и преливане. Просто минавам със стикчето по лицето, там където искам да нанеса, а след това леко разнасям с бюти блендера или с пръсти. Цветовете изглеждат доста наситени в опаковките, но всъщност след преливане стоят много деликатно и приятно върху кожата. В момента предпочитам по-блестящ и озарен вид на кожата си. За това не матирам лицето си, а напротив - опитвам се да му предам този glowy ефект, който според мен подчертава тена. Така кожата изглежда много по-здрава и красива. За това и се спирам на кремообразни, а не прахообразни продукти. 

Първият от трите стика, който нанасям когато правя грима си е дуо стикът Quick Stick. Можете да избирате измежду трите варианта цветове според тена на лицето си. Моят е средният. Съдържа два цвята - с тъмната половинка контурирам лицето си и светла - за определени части на лицето, които искам да изразя. По принцип тъмната нанасям в частта под скулите и леко около челото, докато светлата нанасям в средата на челото, брадичката, над устата и в най-долната част на лицето. Не стоят мазно и лъщящо върху кожата, а имат един мноого лек матиращ ефект. Текстурата е кремообразна, гладка и немазна. А ароматът е просто вълшебство, защото ухае на какао и шоколад. 
Ружът стик - Cheek stick се предлага в три цвята. Моят е 03 Coctail Peach - един прекрасен прасковен цвят. Дава чудесен леко руменеещ завършек на бузките и е прекрасно допълнение към тена ми, като го освежава и прави скулите ми нежни и свежи. Много добре си пасва с тена на кожата ми в момента.
Sheer Stick е хайлайтър, предлагащ се в два цвята. Моят е 02 Skyfall, който е по-хубавият от двата според мен. Другият ми идва прекалено бял или по-скоро сребрист, докато моят изглежда по-кремав и дава прекрасно сияние на скулите ми. Също така пише, че подхранва и хидратира кожата, защото формулата му е богата на гроздови и какаови масла. Има невероятен аромат на ванилия. Освен върху лицето може да се нанася и по тялото, но все още не съм пробвала. Може би ще видя как ще стои по деколтето, когато съм с някоя по-изрязана дреха и искам да го озаря.
Цената на всеки от тях е 13,35 лв. Можете да ги намерите по щандовете на Aura Cosmetics в дрогериите, както и на bonjour.bg. Вие кой бихте взели?

Целувки и до скоро!

0 коментара: