Лятна грижа от Eau Thermale Avène

юли 24, 2014 Maia Georgieva 1 Comments

О, да! Ще отразя и новите продукти Avène в блога! Няма как да не ви запозная с тях. Откакто ги имам са неотлъчно до мен. Въпреки че слънцето често отсъства и ще му пишем една забележка това лято в слънчевия дневник, аз не пропускам да нанасям нужната на моята кожа слънцезащитна защита. Правя го всеки ден, дори и да не съм на плажа. Преди да представя продуктите да ви питам - посетихте ли лятното турне на  Avène  ♫ ☼ тази година? Аз до сега така и не се наканих да го направя, но по снимките виждам, че е мега весело и забавно. Жалко, че май ще го пропусна. Организаторите са предвидили многобройни изненади за всички почитатели на френската марка. Освен обичайното излежаване на плажа, можете да се включите в правенето на пясъчни замъци, писане на римувани стихчета, снимане, игране и като цяло много забавления.

Това е моята най-нова лятна плажна чанта с която се фръцкам. Доста успешно побира всичките ми багажлъци, които помъквам с мен. Вътре има и малко сладко джобче за телефон, пари, ключове... супер любимко ми е!

Възстановяващ лосион след слънце Avène Reparateur apres soleil After-sun repair lotion, термална вода Avène и тониран крем Avène Sun High Protection Tinted cream SPF 30.

Термалната вода Avène е доза свежест в летните дни. Имам ревю за нея в блога. Можете да го прочетете тук, ако искате да разберете повече за това как я използвам и защо я предпочитам. 

Възстановяващ лосион за след слънце Avène Reparateur apres soleil After-sun repair lotion е продукт, който обикнах от първото намазване.  Намирам го за типично летен лосион за тяло. Ултра лек, със слънчев наситен аромат. Подходящ е за чувствителна кожа. Използвам го след плаж, за да облекча и успокоя горещата кожа. Нанасям и върху тялото, и върху лицето. Действа като вълшебна пръчка и отнема горещината, утолява и облекчава много бързо. Когато го нанеса, кожата ми спира да тупти и да е опъната. Добре хидратира. 




Тониран крем Avène Sun High Protection Tinted cream SPF 30
Кремът предлага висока слънцезащита за чувствителна кожа. Използвам го преди излагане на слънце. Водоустойчив е, но все пак го подновявам след излизане от водата. Харесва ми консистенцията, лесно се разнася и стои равномерно. Има цвят, който пасва на цвета на кожата ми и подчертава тена на лицето ми. Може би ще е подходящ за всеки тон кожа. Бих могла да кажа, че е нещо като ББ крем. Приятен, лек тониращ, но и с висок фактор защита SPF 30. 









Кой е любимият ви от тези три продукта?




HUGS 
XXX

1 коментар:

  1. И аз много харесвам продуктите на Avene, тониращият крем изглежда страхотно, трябва да го погледна :)) Поздрави, Мая

    ОтговорИзтриване