Golden Rose Rich Color Nail Lacquer #07

юли 08, 2014 Maia Georgieva 3 Comments





Това е един от любимите ми летни лакове за нокти, който нося редовно и май никога няма да ми омръзне. Той е от най-новата серия на Golden Rose -Rich Color Nail Lacquer. Това са лакове с гел технология. За сега имам два лака от тази серия. Днес ви показвам цвят #07. Цветът е прекрасен за лятото - коралов с розов подтон. Много свеж, много искрящ и привличащ вниманието. Точно такива лакове харесвам за лятото. Четката е голяма, широка и плоска. Наистина лака се нанася супер лесно, както обещават от Golden Rose. Изсъхва бързо. Покривността е хубава. Аз предпочитам да сложа два пласта, но и с един стои добре. Цветът е наситен и плътен. Има страхотен блясък. Издържа около 3-4 дена, като на четвъртия се залющва на дясната ми ръка. Лакът се отсранява много лесно. Само с едно две потърквания с лакочистител и е паднал. Не оставя жълти нокти, което е голям + за мен, защото имам няколко лака, които след премахване винаги оставят ноктите ми жълти. Мога да дам оценка 10 от 10 на Golden Rose Rich Color Nail Lacquer #07. Цената също е много добра. Всеки лак от серията се предлага за 2.50 лв. Можете да разгледате пълната гама тук. Вие имате ли лакове от тази серия? А кой е любимият ви? Надявам се, че сте харесали този прелестен розово - коралов цвят  
До скоро!

3 коментара:

  1. Страхотен цвят! Много свеж и летен :)) Аз имам 2 такива лака единият е тъмно лилав а другият е черен със златни частици. Стоят наистина страхотно! Трайни и наситени цветове със сътахотна покривност! Можеш да ги разгледаш в блога ми :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм много доволна от тези лакове, имам вече около 10на от тях. Първият мисля, че си взех миналата есен в ярко червено, а след това в лилаво - един тъмен, който носих зимата и един светъл, който нося сега, освен тях - в тъмно синьо, розово, коралово...Харесват ми, защото с едно нанасяне се получава желаната от мен плътност, изсъхват сравнително бързо и са с нормална трайност от около 4 дни, а ако ползвам и топ лак - до към 7 дни. :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз се присъединявам към положителните мнения за тези лакове

    ОтговорИзтриване