DSM Mon Platin - маска за лице с кал

октомври 25, 2014 Maia Georgieva 0 Comments






Маска за лице, обогатена с високо съдържание на минерали от Мъртво море. На основата на лечебна кал. Тя почиства и освежава кожата, свива порите, регулира омазняването, като и подпухналостта. Намалява петната по лицето. Оставя кожата копринено гладка. Съдържа богат комплекс от биологично активни молекули, на които се дължи лечебният й козметичен ефект. Предпазва кожата от неблагоприятните атмосферни влияния. 
Начин на употреба: един път седмично нанесете равномерен слой върху чиста кожа. Пазете от допир с очите. Измийте добре с топла вода след 5 минути. Не ползвайте върху наранена кожа.
Опаковката е 150 мл и вълшебният аромат се усеща, само като отворя капачката. 



Маската е гъста, виждате цвета (май е сив, такъв остава и върху лицето при нанасяне). Има мноогооо хубав аромат - наситен и траен. Подходяша е за всички типове кожа. Използвам я един или два пъти в седмицата. Нанасям с кръгови движения по лицето и изчаквам да изсъхне. Имам уникално забавен извънземен вид с маската. Като кално чудовище, изскочило от тресавището. Всеки път леко ми щипе в зоната около носа (може би почиства). След около 5 минути маската е напълно изсъхнала на лицето и започва да се напуква. Отстранявам я с вода. Много хубаво почиства лицето ми и го чувствам много освежено и меко. Това е един от най-любимите ми продукти на DSM Mon Platin и бих го използвала отново и отново! Като я използвам се чувствам така, сякаш съм в уникално скъп СПА салон и съм подложена на вълшебна отпускаща терапия. 


Цената на маската е 11,50 лева в сайта на DSM Mon Platin  - разгледайте го тук. Всички продукти, които опитах ми допаднаха много, много, ама много! Със сигурност ще се отдам на изкушението и ще опитам още нещо на марката

Не забравяйте да участвате в играта, която тече в момента на страницата ми, за да имате шанса да спечелите електронна цигара - линк.

0 коментара: