Apivita Greek Honey and Mountain tea

ноември 30, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

Разбира се - най-хубавото оставих за най-накрая. Изобщо не подозирах, че сред асортимента на Apivita има вкусни мед и чай. Но след като се замислих, си спомних, че в повечето продукти има прополис и наистина няма как да не се предлага и сладък медец :) А и името Apivita произлиза от думите Apis (пчела) и Vita (живот). Логото, както казах в първата от поредицата постове, е вдъхновено от Малайските пчели, рядко творение на минойската бижутерия от 16 век преди н. е., който символизира плодородие и хармония. 

 Greek Honey 

Медът, който предлагат е произведен в Apivita Bee Farms in Greece  . Цък тук да разгледате и да се пренесете в уникалния пчеларски свят на Apivita.  След като разгледах гръцкия им сайт, видях, че предлагат 4 вида мед. Аз опитах меда им от мащерка. 

Богат на захари, аминокиселини, витамини и минерали. Естествен източник на енергия за тялото. Има тонизиращо и антисептично действие.
Много гъст, много вкусен, ароматен и супер сладък!
Цялото ни семейство обича да си похапва медец и винаги имаме отворен буркан под ръка, за да си похапваме. Аз го ям чист с лъжица, намазвам го на филийка с мед и масло или го добавям в чайчето си. Почти похапнахме бурканчето. То е мини, но има и по-големи от 430 гр. 


Mountain tea
Organic herbal tea

Предлагат се и пет вида чайове - лайка, планински чай, energy, relax и detox. Този, който аз опитах е планински чай. Произведен е от контролирани биологични насаждения от Apivita FARM.

Антисептик, помага при лечение на обикновена настинка. В комбинация с пръчки канела и мед има успокояващо и антисептично действие при кашлица. Също така има диуретично и детоксикиращо действие. В опаковката има 30 гр. стръкове. За една чаша се използват 4-5 стръка. Приготвя се като се спуснат във вряща вода за 7-10 минути. Чаят е много ароматен, лек и вкусен. Иска ми се да опитам и този с лайка. 

И не забравяйте, че "Природата е най-доминиращият владетел на всичко"!
Хипократ












Хареса ли Ви седмицата ми, посветена на Apivita? Кое от показаните неща Ви хареса най-много и бихте искали да опитате? На мен лично медът и чаят са сред любимите ми неща. Внесоха толкова предколеден уют и топлина у дома.....

0 коментара: