Празни опаковки

януари 09, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте!

Днес ще споделя с Вас мнението си за няколко продукта, които наскоро изразходих. Впоследствие се появиха и още доста, които обаче така и не заснех и директно отиваха в коша. Какво да се прави... бяха празнични дни и трябваше да се снимат далеч по-важни неща като например сармите, пържолите, коледните сладки, ябълково-канелният чай, подаръците, късметите от баницата и куп други неща :) Ето какво все пак успях да щракна преди да изхвърля опаковките. Това са два крема за лице, шампоан за коса и лосион за тяло. 



Лосион за тяло HYDRAITING BODY MILK /Hyaluronic acid/, за който можете да прочетете ревю ето тук - цък. Това е втора опаковка, която изразходвам. Допадат ми козметични средства, които съдържат алое вера. По-долу ще видите още нещо с тази съставка. Лосионът е много лек и нежен. Ароматът му е божествен. Оставам доволна от продукта за пореден път!



Шампоан за коса SCALPSYNC COOLING MINT на Matrix. Бях писала ревю за този продукт. Можете да го прочетете ето тук - цък. Останах очарована и много доволна от него. Използван до последната капка. Прибягвах към него, когато косата ми се омазняваше много и прекалено бързо. Все още помня колко мека и ухаеща на мента пяна правеше. Невероятно е колко свежест ми доставяше.




Нощен крем за лице Aloe Soothing Night Cream на The Body Shop. Изключително симпатично кремче. Аз имах честта да използвам мини версия от 15 мл. Има и голяма кутийка от 50 мл. Много сладичко и мъничко беше, напълно достатъчно, за да го измажа бързо и да придобия мнение за крема. Моята майка също го използваше и много го хареса. Няма аромат, цвят и не съдържа алкохол. Описанието му е следното: богат нощен крем, който овлажнява, успокоява и омекотява кожата, докато спите. Дерматологично и клинично доказан, че е подходящ за чувствителна кожа. Съдържа алое вера и масло от шеа. Не съдържа консерванти, оцветители, аромати или сапун. Имаше приятна мека текстура, която се разнасяше леко и попиваше бързо. Много хубаво хидратираше и освежаваше лицето. Оставяше го сякаш малко по-мазничко след нанасяне, но за мен това е ок като за нощен крем. Същевременно успокояваше кожата ми.  Използвах го и за зоната около очите, като не усещах да ги дразни и щипе. По принцип много харесвам подукти, които съдържат алое вера и този крем също много ми допадна. 



Следва още един крем за лице - Panthenol Extra Day Cream SPF15. Сестра ми хареса този крем толкова много, че се включи доста успешно в измазването му. Започнахме да го използваме през лятото, за да хидратираме кожата на лицето си след плаж. С настъпване на зимните месеци и големи студове отново зачестихме използването му и миналия месец сестра ми го измаза до капка. Писала съм ревю за него ето тук - цък :) Отново мога да кажа, че е божествен! 


До скоро :)

П.С. 
Забелязахте ли на снимките живите китки - колко са зеленки и хубавки... За съжаление студът добре ги умъртви. Горкичките чак бяха замръзнали, когато дойде големият студ. Другият път няма да ги мисля за супер герои издържащи на -10 и ще се сетя да ги прибера на по-топличко :) 

0 коментара: