Dolce & Gabbana - The One

януари 12, 2015 Maia Georgieva 2 Comments

Здравейте!
За днес съм Ви приготвила нещо толкова хубаво.... един любим аромат!
Dolce & Gabbana - The One
Красив комплект, който включва парфюм 30 мл и лосион за тяло 50 мл.
Предлага се в златна кутия с панделка. Още с отварянето й, усещам аромата на парфюма.
Dolce & Gabbana - The One е изключително луксозен, фин и привлекателен. Като цяло е доста ориенталски. Според мен е подходящ за зимните месеци. Пленяваща комбинация от личи, бергамот, праскова, слънце, мандаринка, слива, плодове, крем, момина сълза, жасмин, ветивер, амбра, мускус, мъх. Уханието събужда сетивата ми и ме кара да го душа отново и отново. Привлича ме кадифената изтънченост и стил, които носи. Изключително траен и запомнящ се. Разбира се, името му е дадено с право и съвсем точно описва качествата на The One. Толкова отличителен и запечатващ се в съзнанието ми. Dolce & Gabbana  винаги са били класа!
Към парфюма има подарък - лосион за тяло. Той ще допълни аромата и ще го направи още по-осезаем. Средно гъст и дарен със същото ухание като парфюма. Разнася се нежно върху кожата, за да се разтопи върху нея и да я остави сатенено мека.

В Perfumery Douglas за 120 лв.

2 коментара:

  1. Парфюма наистина е уникален-подкрепям с две ръце твърдението ти,че е запомнящ се-минавайки покрай хората човек ''лъха'' на класа и изтънченост!Прекрасно ревю! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Имам го и наистина си заслужава да се притежава :)

    ОтговорИзтриване