Golden Rose Velvet Matte Lipstick #27

януари 09, 2015 Maia Georgieva 1 Comments


Това е едно много хубаво червило, което не подозирах, че ще ми хареса толкова много. Първото, което имам от серията и се чудя как така до сега не съм го имала. Предлага се толкова голямо разнообразие от цветове, че бях страшно затруднена в избора си. Избрах цвят, който да е подходящ за всекидневието, въпреки че стои уникално и с по-тъмен опушен грим на очите за вечерно излизане. Това е #27 - телесен цвят, средно тъмен кафяв цвят. 

Съдържа витамин Е и няма парабени. Текстурата е много мека, кремообразна и се разнася страхотно върху устните. Понякога първо нанасям малко балсамче и чак тогава слагам от червилото, за да предотвратя изсушаване на устните и да се разпредели равномерно. Достатъчно пигментирано е и едно минаване е достатъчно, за да се постигне добър цвят. Има красив матов финиш, който в момента смятам за много актуален и много ми допада.

Задържа се върху устните дълго време. Ако го нанесa сутринта, на обед преди да похапна нещо все още е там и то все така наситено и забележимо върху устните. Също така ми харесва, че не се рони, нито не се събира на устните. Цената му е 3.99 лв. За мен е доста ниска като се има предвид прекрасното качество, което ни дава Velvet Matte Lipstick. Но така пък ще можем съвсем спокойно да си вземем поне още няколко и да опитаме различни цветове. Мен лично ме привлякоха още най-малко три цвята. Иска ми се да пробвам и някой по-искрящ и огнен :)

1 коментар:

  1. Супер са тези червила. Аз имам само две от тях, но определено искам още <3

    ОтговорИзтриване