Kama Ayurveda - Hand Cream

февруари 20, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Хайде, отправяме се отново към Индия за поредната порция продукти made in India. Ще се озовете там поне за пет минути, през които ще прочетете това ревю, а аз може би всеки път, когато използвам Kama Ayurveda продукт. За части от секундата направо се пренасям там. Толкова силно ми влияят ароматите, които са смесица от различни подправки. Така е и с кремът им за ръце.

Пристига в кремава картонена кутийка със златни елементи. Толкова много ми допадна, че все още си държа крема в нея и не смятам да я изхвърлям. Тубичката е в същият цвят и елементи. Изглежда много царствено и струи някакво великолепие от цялостната визия на крема. Удоволствието от използването се засилва само от красотата на опаковката му.

Богат на ценни за кожата съставки крем за ръце с 100% студено пресовано био масло от сладък бадем, студено пресовано био кокосово масло, витамин А, Е и минерали за облекчаване на сухата кожа, подхранване и подмладяване на ръцете. Масло от карите, какаово масло и гарциния, която помага за регенериранато на клетките на кожата, попиват дълбоко за допълнително гладко усещане. Чисти етерични масла от тубероза, ветивер и кардамом допълват формулата и придават свеж аромат. Био сок от Алое Вера действа като антисептично средство за предпазване на кожата. Този крем за ръце интензивно овлажнява и оставя кожата на ръцете мека, еластична и хидратирана през целия ден.

Терапевтични Ползи: 
  • забавя стареенето на кожата
  • хидратира
  • ароматерапия
Консистенцията е кремообразна и доста гъста. Дори се изисква леко усилие, за да извадя крем от тубичката. Има бял цвят и е изключително богат, направо се разстила като масло по кожата. Ароматът е неописуем! На мен много ми допада тази смесица от екзотични подправки (тубероза, ветивер и кардамом). Първите пъти, когато се намазах с крема вкъщи, нашите решиха, че съм си направила чай. Ами наистина ухае толкова силно, че ароматът се разнася из цялата стая и ухае на пресни билки. Екзотично, доста екзотично....
След като намажа обилно ръцете си, изчаквам една-две минути, за да може напълно да попие в кожата ми. След като това стане, ръцете се омекотяват и подхранват без да имам неприятно мазно усещане. Направо бих казала, че са пухкави! Силно препоръчвам за хора с много суха кожа на ръцете, защото няма как да не видите ефекта от първото намазване. Поне при мен беше любов от първо намазване!

Знам - ще Ви хареса!

0 коментара: