Oriflame The One 5-in-1 Wonder Lash Mascara

юни 29, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Това е последната спирала, която използвах и изхабих. Имах я за около три месеца, след това поизсъхна и трудно се нанасяше. Започна да се рони под очите, когато я нанеса. Реших, че е време да напиша няколко реда за нея, тъй като ефектът на миглите ми, който придаваше, се запечата дълбоко в съзнанието ми.
Имах я в черен цвят, 8 мл. Има я и във водоустойчив вариант, но тази не е. 
Опаковката е тумбеста, в лилав цвят. Много харесах златните надписи по нея. 
Четката е леко изкривена, като от едната страна бодличките са по-дълги, а от другата - по-къси. В началото ми беше малко трудно докато свикна да я използвам добре, но с времето й хванах цаката и нанасянето й ставаше много леко. Дори успявах с лекота да я нанасям на долните миглички без да се цапам.
По принцип търся една спирала да ми дава и обем, и дължина. Тук открих точно това. Плътни, обемни, пърхащи мигли. Беше постижимо само с няколко нанасяния. Сякаш все пак даваше повече обем и плътност, отколкото дължина. Не се получаваше слепване или отежняване на миглите. Стояха доста естествено и с наситен черен цвят.
Много бързо успявах да я отстраня от очите си в края на деня, не се ронеше и не дразнеше очите ми.
Използвали ли сте тази спирала? Какво мислите за нея? Очаквам да споделите :)
XOXO

0 коментара: