Летни B.U. свежести

август 07, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Юхххууууу, как сме всичкиии?
Споделям моите малки, сладички благинки, който използвам в момента. И това лято заложих на B.U. дезодорантите и душ-геловете. Разбира се, че използвам и други марки. Много харесвам и дезодорантите на Rexona и Nivea. За лятото обаче предпочитам малко по-различни аромати, малко по-цветни, шаренки, апетитни :)))
B.U. отново извадиха новички неща и не се стърпях. 
Дезодорантът B.U. My Secret е с уникален сладък, доста сладникав при това аромат. "Ухае на шербет някакъв" - каза сестра ми и се засмя :) Но, да, доста весел аромат. 





Душ-гелът B.U. in action ми прилича на смути или шейк за пиене. Изглежда много готски с тези летни плодчета на картинката и с този прелестен наситен млечно оранжев цвят. Има осезаем плодов мирис на нектар. Иначе пише, че е на папая и йогурт. Кремообразен е и направо се стели по кожата. Хубавата, мека пяна, която образува, нежно измива кожата ми и оставя великолепно леко усещане след душ.


B. U. In action with blue lotus extract е свеж, уникално летен аромат. Супер любим ми е в момента и жалко, че привършва! Нося го с мен доста често и при последните ми пътувания беше неотлъчно до мен. Определено ми е любимец и не излизам навън без да съм го използвала. И двата дезодоранта не ми оставят бели следи и прекрасно предпазват от изпотяване. Супер доволничка съм и се радвам, че ги открих :)



Знам, че ви харесаха! Нали? Наллиии? 
Целувки за теб, за теб и за теб! :* :* :*

0 коментара: