Бутер глос NYX BUTTER GLOSS&Блестяща очна линия NYX GLAM LINER AQUA LUXE

август 20, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Айде, малко свежо настроение с две нещица на NYX. Супер зарибена съм по тях и се оказаха голям must have това лято за мен. Бутер глос за устни в изкрящ розов цвят и черна очна линия с блестящи частици. Почти винаги се помещават в мини бялата ми чанта със златни елементи. Един ден реших, че трябва да започна да ги нося и на плажа с мен. След един дъъълъъг и супер забавен ден на плажа, се оказа, че трябва от плажа да се пренеса веднага на вечерно парти, а не бях подготвена от към грим. Особено очната линия много ми липсваше, тъй като не излизам никога без очна линия (без на плажа, разбира се). Е, прежалих се и отидох на събирането единствено с червилото, което имах под ръка. Съдба :) Пак прекарах весело, нищо, че изглеждах като весела размазана калинка :) И така, стига толкова размишления :)

Бутер глос NYX BUTTER GLOSS


Копринено меки, гладки и сочни устни с NYX Butter Lip Gloss! Кремообразно червило - гланц със средно покритие и нелепкава формула. Нежни цветове и съблазнителен блясък!

Има толкова много цветове, че доста трудно се избира измежду всички апетитни наименования. Този носи сладичкото име CUPCAKE (BLG18). 

Опаковката е бонбонесто розовка и издава сладостта, която ще изкочи отвътре. С пухкавия апликатор лесно се нанася супер меката и кремообразна консистенция. Нанасям два пласта на всяка устна за по-плътно покритие. Цветът е изкрящо розов, дори го определям като неонов. Няма блестящи частички в него, а е изчистен, млечен цвят. Супер весел е и смятам, че е много подходящ за лятото. Изпъква супер яко на шоколадовия ми тен. Стои с блясък на устните. Чувства се приятно. Има средна издръжливост. Няма вкус :)

Цената му е 13.95 лв., Може би знаете, че в момента има намаление на NYX и текущата му цена е 8.37 лв. 


Блестяща очна линия NYX GLAM LINER AQUA LUXE

Очна линия с блестящи частици, с която ще се откроявате сред тълпата и ще привличате всички погледи върху себе си! 9 вълнуващи якри цвята с дълготрайно действие. Изненадващо лесно нанасяне, благодарение на гъвкавата четка.


Има девет различни цвята. Аз заложих на черната - GLAM BLACK (GLA05). Писецът е супер тъничък и не твърд. Бързо свикнах да работя с него и с лекота я нанасям. Успявам да направя както по-тънка, така и по-плътна линия. Малко по-течна е сякаш и изчаквам докато засъхне напълно. След това повтарям отново. Черното, което прави е добро, има малки блестящи частички, които създават интересен ефект върху окото и омекотяват линията. Не се размазва и си издържа цял ден непокътната. Лесно се премахва в края на деня. 


На редовна цена от 13.95 лв. А в момента е намалена само за 8.37 лв.
Их, че са ми летни тези продукти. Може би, защото ги използвах цяло лято и ми създават много лятно настроение!

Усмивки и днес от мен! :) :) :)


Ако желаете, харесайте моята Facebook страничка

0 коментара: