Wooden Spoon 100% Aрганово олио

август 15, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Хей, здравейте!

За първи път пробвах нещо на Wooden Spoon. Имах голямото желание да го направя, защото продуктите им изглеждат много готинки. Опаковките са супер интересни, поместени са в едни сладички стъклени и алуминиеви шишенца и кутийки. Прочетох, че нещата са натурални и органични. Съчетаващи предимно сурови и необработени органични масла с безценни билкови екстракти. Продуктите са произведени по изключително щадяща технология за максимално запазване на естествените качества на суровините. Обещават да са добри. Избрах да опитам аргановото олио, което предлагат. 

Дават, че има много ползи от него:
Aргановото олио е наричано “течното злато на Мароко” не случайно! То е богато на антиоксиданти, стероли, полифеноли, витамин Е, като всички заедно помагат за възстановяването на кожата, успокояването на възпаления и отблъскването на свободните радикали. Арганът е отлично природно средство за поддържане на силна, лъскава и подхранена коса, заради богатия си състав на хранителни за косъма вещества.
Доста мазничко е, прозрачно и с доста нов за мен аромат. Няма парфюмен аромат, а по-скоро ми мирише на олио или нещо подобно.



Предлага се в стъклено шишенце. С удобна помпичка е и не се разлива, а съвем добре си впръсквам колкото ми трябва. Има малка опаковка от 30 мл. и по-голяма от 100 мл.

Моята е по-малката. Имам я отскоро, а вече е наполовина. За жалост го изразходвам доста бързо, но съм много доволна от ефекта и за това го използвам доста често. Аргановото олио може да се използва по няколко начина. Първият е след баня, като се нанесе много малко количество по дължината на косъма. За по-интензивна грижа, може да се използва и като маска – нанася се на суха коса, която се обвива в топла кърпа за 1 час, след което се измива с мек шампоан и обилно количество вода. Така косата става ослепителна и невероятно мека. 

Първо опитах да го нанеса на влажна коса, само в краищата й. Явно добавих доста, защото косата ми се омазни и крайчетата ми изглеждаха сплескани. Чак след това прочетох, че трябва да се добавя съвсем малко. Следващите няколко пъти отново ми беше трудно да преценям колко точно трябва да се нанася, но постепенно разбрах. Нужна е само една малка точица, която разтърквам хубаво между дланите си и чак тогава нанасям леко по дължините и крайчетата. Повече обаче като терапия или маска за косата т.е. по втория начин. преди баня нанасям едно хубаво количество по цялата коса. Добре разнасям навсякъде и стоя така известно време. След това измивам косата си в банята както обикновено. Не е нужно по-специално измиване, тъй като лесно се премахва. Мога да кажа, че след това косата ми е чуд-нич-ка! Толкова подхранени крайчета скоро не бях имала, толкова живи, буйни и обемни. Много исках да попадна на подобен продукт, с който косата ми ще изглежда по-добре след непрекъснатото къпане и изтощение, което й прилагам в последните месеци.

Може би знаете вица за българина, който се оженил за една французойка, но след време се развел с нея. Попитали го защо така. А той отвърнал: "Абе, тази всеки ден се къпеше, изглежда беше много мръсна". Та и аз така :))) Кой какво прави, аз съм в банята :))) 

Дам, чудничко е аргановото олио на Wooden Spoon. Бих си взела нова опаковка след като приключа с тази, тъй като много ми хареса ефекта му върху косата ми и определено я "вдигна". Така, че - действа!

Може да се поръча от сайта им: цък :)

30 мл е на цена 16.95, а 100 мл за 37.95 лв.

Имайте #fresh #sea #sunny #funny #summer #weekend!

Kisses! :*

0 коментара: