DR Renaud Apricot BB lips/BB балсам за устни кайсия

октомври 07, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Юхууу, при мен вали :) 

На обед печеше толкова хубавко, а следобед заваля доста силно и така до сега. Искаше ми се да е ситен пролетен дъждец, но уви... съвсем истински есенен дъжд си е :) За това пък съм ви приготвила нещо за разведряване. Ще покажа последния, трети, продукт на DR Renaud, който използвам.




Това е BB балсам за устни кайсия. Продукт 6 в 1, обещава да подхрани, хидратира, защити, регенерира, придаде мекота и блясък на устните. Освен това трябва да заглади, уеднакви и оформи перфектно устните. Съдържа коктейл от натурални съставки като органично масло от кайсия, малинова пулпа, масла от карите и слънчоглед. 







Предлага се в два цвята - натурал и малина. Доста се зачудих кой да избера, но все пак предпочетох натурал. Оказа се, че има изключително дискретен цвят, който едва се забелязва върху устните. Лек телесен цвят, подходящ за ежедневието. Харесва ми това, че въпреки че е балсам за устни, има и цвят. Усеща се много сладичък плодов аромат. Може би на праскова или кайсия. Дори има и хубав вкус. Усещането върху устните е много приятно. Сякаш съм нанесла кремче, за да ги омекотя. Не лепне и не се размазва. При ядене на разни неща се изтрива, затова гледам да го нанасям, ако скоро няма да ям или пия нещо, за да може да подейства. Забелязах, че с все по-честото му използване, устните ми ставаха все по мекички, плътни и гладки. Истинско забавление е да се използва. Сега, през есента вярвам, че ще искам да ми е винаги под ръка.


15 мл. е на цена от 28 лева. 
Можете да разгледате по-подробно BB балсама за устни кайсия ето тук - цък.


Кой от трите продукта от Apricot BB  серията на DR Renaud ви хареса най-много? 


До скоро  

0 коментара: