Avon True Colour Perfectly Matte lipstick

януари 30, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте! 
Днес съм тук, за да представя новото матово червило на AVON - Avon True Colour Perfectly Matte lipstick. 









Предлага се от съвсем скоро в 15 различни цвята. Тъй като ме изненадоха с едно, нямаше как да не намери място в блога. Цветът е искрящ, наситен, светло розов. И няма как да бъде друг в предстоящия месец февруари, който преминава под знака на любовта. Името е Splendidly FuchsiaОпаковката също е матова. Формулата наистина ми допада доста. Меко и кремообразно. Направо стелещо се по устните. Има и приятен аромат. Преди да го нанесете е добре първо да очертаете устните си с молив за устни. Доста цапа и е хубаво да се нанася старателно и много прецизно, защото иначе ще останат следи. Усещането по устните е прекрасно. Дава прекрасен матов финиш без да прави устните сухи. Задържа се в продължение на часове. Впечатлена съм колко наситено продължава да стои, въпреки че съм консумирала храна и напитки. Изисква съвсем леко подновяване в средата на долната устна.
Цената му в текущия каталог е 4.90лв за 12 мл.

*AVON дават възможността 3 от вас да го спечелят. Просто последвайте линка и попълнете формата - цък. Успех!

0 коментара: