Big SEXY HAIR - Spray&Play harder firm volumizing hairspray

януари 23, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Хей, хей!

Най-новият ми лак за коса за супер обем със силна фиксация звучи супер секси - Big SEXY HAIR. Радвам се, че го имам в моменти, когато правя леки букли на косата си.

Много харесвам фееричните и небрежни къдрички, които се получават, когато се къдря с пресата ми за коса. Не се съмнявам, че и вие знаете трика за къдрене с преса за коса. Има достатъчно голям брой клипчета в YouTube, в които момичета показват как става. Аз също съм се учила от там. Признавам си, че в началото беше леко объркващо и не се получаваха най-уникалните букли, но с многобройни опити се получава. После даже става просто.
Разделяте косата си на две части, като вдигате с щипка горния пласт - тази от ушите нагоре. Започвате да навивате първо тази, която е останала отдолу. Разпределяте си горе долу еднакви кичури и ги минавате по дължината на косата. Кичурът се навива повече в краищата на косата, а по дължината не толкова. Именно това ми харесва и в навиването с преса. По същия начин процедирам и с косата в горната част. Накрая правя обем, като повдигам леко косата, топирам с голяма кръгла четка и впръсквам с лак за коса. След което навеждам глава, раздрусвам леко косата си и отново вдигам глава. Така къдричките започват да стоят много по-нейчъръл. 
Опитах се да обясня, но ако все пак не сте разбрали как става, просто изпишете в YouTube - "how to curl my hair with a straightener".
Мога да похваля с две ръце това чудо на чудесата. Справям се да боравя с него, въпреки че съм с две леви ръце и често не мога да спретна нищо с тях. Но все пак мисля че що-годе успях да го разгадая и ми служи правилно. Удивява ме колко здраво успява да задържи косата ми, въпреки че е много жива и права. Често побеждава почти всякакви подобни strong holder-и. Също предвид влажното време отвън, прическата успява да се запази до края на деня.
Лесно се работи с флакона. Просто раздрусвам и впръсквам от разстояние. Не оставя косата твърда или на клечки, а един вид по-естествена, като дори мога да прокарам пръстите си през нея. Изкарвам ги съвсем лесно, без да усещам косата ми да лепне. 
Подходящ е за ежедневна употреба и за всеки тип коса. Смятам, че е особено подходящ за тънки и фини, които имат нужда от допълнителен обем и плътност. Прочетох, че съдържа хидролизиран пшеничен протеин, който действа за сгъстяване на косата, като значително я укрепва. 
Единствено цената му е малко по-висока - за 300 мл. - 30 лв. Но какво пък, за хора, които държат на косата си толкова, колкото мен - ок си е. Всички от групата на Big SEXY HAIR ще видите тук :) Stay fabulous....


0 коментара: