DR Renaud - Mango hand and nail repair cream

януари 05, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Преди малко реших да ометотя ръцете си, защото бяха меко казано грубички. Веднага на рафта забелявах мини оранжевата тубичка и бързо направих своя избор за кремче, което ще ми помогне в случая. Намазах се и си казах: "Еййй, ама аз защо не съм писала за този крем в блога?" И ето, нащраках го около 22 часа и след час постчето е тук.

DR Renaud - Регенериращ и хидратиращ крем за ръце и нокти манго 75 ml

Силно възстановяващ крем с пристрастяващ аромат на манго, който незабавно облекчава суха, напукана или разранена кожа и създава комфорт на ръцете. Иновативната му богата и флуидна текстура се абсорбира много бързо, без да оставя мазен филм. Осигурява дълготрайна хидратация дори след измиване на ръцете. Масла от органично манго и карите подхранват и възстановяват еластичността на кожата. Растителни вакси от жожоба, мимоза и слънчоглед доставят комфорт и дълготрайна хидратация. Кожата е защитена от масло от манго, което е богато на омега 9 ненаситени киселини и подсилва хидролипидния слой. Комбинацията от витамин В6 и провитамин В5 заздравява ноктите и подхранва кутикулите им. 

Отличителни белези:

- пуфкава и нежна текстура;

- кремав цвят;

- свеж плодов аромат.



Докато разтривам по ръцете си, усещам свежестта, която идва от аромата. Много, много любим. Идва ми да си душа ръцете непрекъснато след това. Омекотява осезаемо кожата на ръцете, а ароматът се усеща продължително време след това.Освен аромата ми харесва и текстурата, която дисктерно подхранва без мазно усещане.


Това е събрата на кремчето - хидратиращо мляко за тяло с праскова от същата серия на DR Renaud. Също ми е много хубавко да го използвам. Ароматите им са трепач!


Кремчето с манго можете да разгледате на сайта тук

75 мл. струва 22.68 лева. Често има промота, така, че можете да следите :)

0 коментара: