Nishane - Afrika Olifant

април 13, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Ароматът Afrika Olifant на Nishane е определян като кехлибарен, мускусен аромат, който "стимулира скритите желания". 



Ароматът се отваря с експлозия от животинска амбра. Когато анималистичните нотки се успокоят, кожа и Oud доминират на бойното поле. Свенлив и дързък едновременно, AFRIKA-OLIFANT е един съблазнителен танц на удоволствието! 




Връхни нотки: амбра, олибан, смирна и labdanum; 

Средни нотки: кастореум, цибетка, кожа и Agarwood (Oud)

Базови нотки: мускус и синтетична цибетка. 
За мен Afrika Olifant е вечерен, дързък, смел аромат с осезаемо присъствие. В началото ми идва доста остър, но с избледняване на интензивността му се пречупва. Остава ухание на мускус, кехлибар, подправки. За мен е по-скоро мъжки аромат. Трайността му е неповторима. Стаята, в която съм се напръскала ухае и на другия ден. Ароматът се усеща по мен дори и след душ. За мен този аромат е най-дълготрайният от четирите, които пробвах. 
Цена в сайта 411 лв. за 50 мл. 
И разбира се - мини варианта - 1.5 мл за 10 лв.

0 коментара: