Orofluido Elixir

май 21, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

От много време насам заглеждах олиото за коса Orofluido Elixir. Изглеждаше ми супер привлекателно в това красиво стъклено шише. Винаги съм искала да го пробвам. Предвид колко много глезя косата си, знаех, че все някога ще го имам. Един ден, разглеждайки сайта parfimo.bg (сайт за козметика и маркови парфюми), видях, че го предлагат и веднага отиде в пазарската кошница. 
На следващия ден пристигна в красива черна кутия.


Стъклената, тежкарска бутилка носи доста екзотичен и ориенталски дух. Еликсирът е обогатен с три натурални масла – масло от земен бадем, арганово и ленено масло. Подходящ е за всеки тип коса. Съдържа UVA/UVB филтри, които ще защитят косата от вредните слънчеви лъчи. Може да се използва на суха или влажна коса.

Обикновено го нанасям след баня, на мокра коса и все още не съм опитала върху суха. Нужно е съвсеем мъничко и вече си мисля, че тези 50 мл. няма да имат свършване. Изключително гъст и бавно изтичащ от шишенцето. Това, че няма помпичка изобщо не ме притеснява, тъй като смятам, че никога няма да се излее прекалено много. Цветът му е златен. Ароматът.... просто чудесен! Кехлибареният цвят носи ориенталски аромат с нотки на ванилия – отличителен за продуктите от серията. Толкова въздействащо ухание - не е сладникав и натрапчив, а напротив - супер нежен и топъл.
Абсорбира се бързичко по дължините и след няколко разресвания, вече е попил в косата ми, без да оставя следи. Прави я жива, блестяща, гладка, плътна, копринена, подхранена, лесна за разресване и каква ли още не.... Просто действа прекрасно! Моята коса е доста тънка, със сухи краища, но изобщо не я утежнява или омазнява по-рано от обикновеното.
Виждала съм го да се продава в Douglas и beauty|zone, както и он-лайн. Често присъства в подаръчни комплекти. Цената му варира, например за 50 мл. в parfimo.bg тя е 20.80 лв.
Имайте готини почивни дни, изпълнени със спокойствие, лежерност и усмивки :)

0 коментара: