Verve Herb Ginger Tea

юни 14, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте!
Желая да продължа темата за по-здравословен начин на живот. След като прочетохме за полезните свойства на куркумата и продукта, който представих (клик), реших, че е време да поговорим и за джинджифила. Не съм сигурна до колко сте запознати с него, но ако ви е интересно можете да останете и прочетете. 
Близките месеци открих джинджифила като нещо, което действа благоприятно на корема ми. Оказа се супер полезен. По принцип го използвам при настинка, като смеся джинджифил на прах и мед. Така успокоявам гърлото, кашлицата и като цялостно облекчение. А от едно известно време му намерих ново приложение - свикнах да пия чай от джинджифил всяка сутрин. Чувала съм колко е полезно всяка сутрин да пием чаша топла вода, или пък чаша топла вода с лимон. И това съм го правила, но в момента съм на джинджифилов чай. Настърган пресен корен от джинджифил във вряла вода за около 15 минути, като може да се добави и мед и-и-и... воала! Действа доста освежаващо, зарежда с енергия и помага храносмилането т.е. коремчето да се чувства малко по-спокойно и не толкова тежко и подуто. Вече има и готови джинджифилови чайчета в пакетчета, с които процедурата се оказва по-лесна. Това са Verve the Ginger Teas. Може би вече знаете за тях. Произвеждат се в България от 100% натурални съставки. Има пет вида и като един истински чаен маниак ще ги представя и петте. 
Днес започваме с билков чай с джинджифил.
Съдържа: джинджифил (42%), мащерка, маточина, червен риган, цвят бъз.
Много приятен пиперлив вкус с лек билков аромат. А най-хубавото е, че няма значение дали съм си направила чай от пакетче или чай от пресен джинджифилов корен. Вкусът е същият.
Прекрасно начало на деня - ободряващ чай, черешки и приятно четиво! 

0 коментара: