Серум за мигли Bonilash - резултати + Giveaway

юли 01, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте!
Готови ли сте да пърхате с мигли това лято?
Изминаха шест седмици откакто споделих, че започвам да използвам Bonilash върху миглите си. Ако сте забравили това, можете да погледнете предишния пост тук - клик. Това е серум, който стимулира растежа на миглите и обещава да ги направи по-дълги, плътни и гъсти. 
Използвах серума в продължение на шест седмици, като го нанасях вечер преди да си легна, както и понякога през деня, когато не се гримирах. Заедно с мен и сестра ми използваше серума, тъй като искаше и тя да види резултата. Серумът е под формата на прозрачен гел без аромат. С едно гребване успявам да нанеса от него и върху двете мигли. Поставя се в основата на миглите, само от горната страна на клепача. Това е така, за да се избегне част от продукта да попадне в окото.
На долните мигли също не се поставя, но при затваряне на окото вечер, от горните мигли е възможно да попадне и на долните и при тях също да се види ефект. Не усещам никакво парене, щипане, боцкане или нещо подобно. След като нанеса от гела, чувствам миглите си леко мокри. Нося контактни лещи, с които си стоя нон стоп и не свалям, дори и при спане или къпане. Първоначално мислех, че от серума ще попада в окото ми и ще раздразва лещите и очите ми. Затова ги свалях вечер преди да сложа от серума. В последните няколко седмици обаче, не ги свалях и нямаше никакъв проблем. Видим резултат има и при мен, и при сестра ми. На друг човек забелязвам много по-хубаво разликата в миглите. Един ден се загледах в миглите на сестра ми отблизо и просто видях разликата. Имаше доста дълги мигли. При мен забелзвам, че също има разлика в дължината.
Снимки преди:

Снимки след:

Видях ефекта и при момиче с много светли коса, мигли, вежди. След шест седмици използване миглите й не, че бяха по-дълги и гъсти, но и косъмчетата бяха станали по тъмни. Ефектът беше още по-зашеметяващ и след дванадесет седмици. Направо от руси, бяха станали кафеви. Аз съм с тъмна коса и мигли и при мен нямаше разлика в цвета. 
Не знам колко още е останало от моя гел в опаковката, но се надявам да има за още поне шест седмици. Мисля да продължа да го използвам и да го изразходвам напълно, за да видя ефекта по-нататък. Обещавам да споделя снимки на миглите си и след дванадесетата седмица на нанасянето му. 
Сега имате възможността да спечелите един серум за мигли  Bonilash. Кликнете тук и участвайте! Късмет на всички, които решат да се включат :)
Целувки :*

0 коментара: