На гребена на вълната с Diva Pro Styling Mini Beach Waves

август 22, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Обичам косата ми да бъде права и лъскава! Да. Права. Смятам, че така ми отива най-много, а и е някак по-лесно просто да плъзна няколко пъти пресата по косата си. Но всяко правило си има и изключения. Отскоро започнах да се къдря и да създавам прекрасни къдрици само с няколко лесни стъпки. За около 15-20 минути косата ми придобива съвсем друг вид и изглежда така, сякаш съм била на фризьор. Получава се изключително женствена визия. Къдриците стоят феерично, свободно и супер естествено. Чак да не повярва човек, че двете ми леви ръце могат да сътворят нещо подобно. 

Меките нежни морски вълни са винаги на мода, романтични и лесни за оформяне. Ето как в няколко стъпки можете да ги постигнете:

Стъпка 1. По дължините на влажна коса нанесете 1-2 помпи олио за коса. Можете да използвате каквото имате под ръка. Напоследък все по-често използвам тези на L’Oréal и Orofluido. След това срешете косата.
Стъпка 2. След олиото е ред на L’Oréal Professionnel Tecni Art Hollywood Waves Siren Waves. Поставете няколко помпи, разрешете и изсушете косата.
Стъпка 3. С помощта на щипки, разделете косата на равномерни участъци и започнете да я къдрите. Започнете отгоре надолу, като оставяте няколко сантиметра от корена.
Стъпка 4. Разрешете къдриците с пръсти.
Стъпка 5. Ако желаете, можете да използвате мека четка, за да омекотите още повече къдриците.
Стъпка 6. За да се запазят за по-дълго време непокътнати, напръскайте с лак за коса.

Готово! Имате съвсем естествено изглеждащи вълни. Един стил, който подчертава лицето, придавайки свеж вид и небрежност...

Всичко това е толкова лесно благодарение на мини уреда Mini Beach Waves на Diva Pro Styling. Изключително малка и компактна. Удобна да съхранение, защото не заема много място, а и е практична за носене на път. Готиното е, че керамичните плочи са инфузирани с арганово масло. Те помагат на косата да стане гладка и без усилия да се постигне небрежен плажен вид. Уредът е лек и ръката не се измаря, докато работя с него. Кабелът е сравнително дълъг. Щепселът е пригоден за използване и в други държави, които имат по-различен вид контакти. Загрява много бързо и достига до 200°C за около 30 секунди. Започвам да работя с нея след около минута от включването й. Има бутон on/off, който позволява да я включа или изключа по всяко време. Необходимо е да притискам пресата към косата си само няколко секунди, за да се получи прекрасна къдрица. Има гумени пластинки, които помагат и предпазват пръстите да не се изгорят. Според мен е сравнително щадяща косата, тъй като съм се правила вече няколко пъти и не съм забелязала косата ми да е станала по-суха или изгорена.

До скоро!
Целувки :)

0 коментара: