Овлажняващ крем-грижа за лице Doliva

август 12, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Август е!
Продължавам да мечтая за италианско слънце и море, но за момента се задоволявам само с нежните продукти на Doliva с маслиново масло от Тоскана. Всъщност марката е известна със своите кремове за лице и те са един от най-продаваните им продукти. Когато хората чуят "Doliva" си казват "А, да кремът за лице Doliva" и си представят стъкленото бурканче с бяла капачка и зелен етикет с маслинови клонки. Разбира се и аз не подминах кремовете за лице на  Doliva и с кеф опитах един от тях. 
За моята твърде омазняваща се в Т-зоната кожа подходящ се оказа дневният овлажняващ крем за нормална към смесен тип кожа. В състава му има хиалурон, витамини C и Е,  5% урея и студено пресовано маслиново масло. Според опаковката може да се нанася ежедневно върху добре почистена кожа - върху лицето и в областта на шията и деколтето. По съвет :) започнах да нанасям крем за лице и по шията ми, което до този момент не правех, защото ми се струваше, че ще се омазнавам, лепна и изпотявам още повече. Това обаче не се случи, действа ми омекотяващо и в тази зона, като се чувствам все така комфортно. 
Кремът е много лек и приятен, дори самата текстура подсказва за това. Тя е толкова нежна, лека и ефирна. Ароматът вече ми е познат и ми напомня на крема за ръце на Doliva (ревю), който имам. Изключително наститен, свеж, пролетен, цветен. Изглежда той е типичен и характерен за повечето продукти на Doliva. За кратко се запазва и върху кожата на лицето и шията ми. Попива мигновено бързо, като все пак оставя един лек воал върху кожата. Въпреки че е овлажняващ, кремът придава един свеж вид на кожата, който в никакъв случай не изглежда лъскаво или мазно. Заобичвам този крем все повече със всеки изминал ден и дори започнах понякога да го нанасям и като нощна грижа. Освен ароматът и това, че попива много бързо и не оставя мазни следи, много ми допадна, че кремът е в стъклено бурканче, което според мен ще запази свойствата на крема непроменени до края на използването му. Смятам, че е много подходяща лека грижа за летните мсеци. Мисля, че ще се хареса на кожата ми и през есента. Но нека все още да не мислим за есента. Лято е! Всички обожаваме хубавия бронзов загар, но знаете, че прекаленото препичане на слънце дехидратира кожата. Пробвайте да й дадете нужната хидратация с някой овлажняващ крем като този, който ще ви даде копринено усещане за мекота и комфорт през целия ден. 

Be happy and smile more! :)

0 коментара: