Пролетна грижа за косата с Parusan

април 26, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Ихх, че пролетничко и готинко!! Така се радвам на времето!! Всъщност май не всяка част от мен изпитва такава оргомна радост. Като всяка пролет, така и тази, косата ми направо си окапва от пролетно щастие. Не буквално, но знаете колко неприятно се отразяват смените на сезоните върху косите ни. За да дам малко щастие и допълнителни заряд, сила и пауър на косичката си, започнах да я мия с Parusan.
Това е шампоан, който се бори с косопада и е чудесен точно при сезонни промени - сезонен косопад. Стимулира растежа на косата, спомага подхранването й и подпомага кръвообращението. Не, че имам такъв проблем, но определено едно пролетно рефрешване с малко повече обем и здравина ще ми дойдат добре. Parusan е стимулиращ шампоан, съдържащ концентрат от вещества, които подхранват корените на косата. Наред с множество ценни съставки (биотин, L-аргинин, витамин Е) съдържа специален екстракт, който намалява косопада и успокоява растежа на косъма. 

Текстурата е средно гъста, прозрачна с лек жълтеникав цвят. Усеща се лек цитрусов аромат. Разпенва се много добре и образува мека пяна. Масажирам и втривам в косата си около 2-3 минути, след което го оставям още няколко минутки и чак тогава изплаквам. 

Ако имате сериозен косопад, може би ще е по-добре да включите и тоника Parusan в грижата си за косата. На мен шампоанът ми беше напълно достатъчен, за да съживя косата си ид а й дам малко повече плътност и живот.
Предимства:
- лека пласмасова опаковка, подходяща за пътуване;
- подходящ за ежедневна употреба;
- свеж цитрусов аромат;
- богат на подхранващи съставки;
- мека обемиста пяна.

Недостатъци:
- не, че е точно недостатък, но ми се искаше опаковката да е по-голяма. Обичам да обливам косата си със шампоан, а 200 мл. се изразходват доста бързо от мен.

Можете да го откриете по аптеките за около 18лв. 
Повече за шампоана -> parusan.bg

0 коментара: