Scottish Fine Soaps - Frosted forest

декември 18, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Още едно прекрасно предложение за коледен подарък е тази разкошна зимна кутия с ароматности на Scottish Fine Soaps, които винаги предизвикват въодушевление у мен. Подарявала съм няколко такива и винаги съм го правила с гордост, че е нещо много, много добро. И, дам! Точно така е! Тази година от марката ни зарадваха с няколко нови предложения, кое от кое по-примамливо и апетитно. След дълго колебание кой комплект да избера се спрях на зимно изглеждащия и напълно отговарящ  на сезона Frosted forest. Отново съдържа душ гел, крем за ръце, крем за тяло и луксозен сапун. Ароматността се разнася още с отварянето на кутията.
Винаги когато пробвам нов аромат си казвам не може да е нещо по-добро от тези, които вече имам. Не, ама да! Ароматът на новата серия Frosted forest е умопомрачително готски! Смесица от мускус, цвят от мандарина, кайсия и нежна нотка на бял хиацинт, в сърцевина от букет от сладък грах, жасмин и иланг върху база от пачули, сандалово дърво и кехлибар. Казах си, щом има мускус, значи ще е хубав, но не очаквах да ми хареса толкова много. Willow & Bluebell е сред фаворитите ми на Scottish Fine Soaps и също е един прекрасен стилен аромат, който никога няма да ми омръзне. Новият пък е доста елегантен и някак загадъчен. Уханието не е натрапчиво и прекалено силно, но все пак се усеща осезаемо. Намирам го за подходящ както за жени, така и за мъже. Смятам, че на всеки би стоял добре.
Второто нещо, което харесвам след ароматите, са пухкавите консистенции, които омекотяват без да са прекалено тежки и оставящи мазно усещане. Обаче винаги съм искала по-голямо количество от душ гела, който привършва светкавично бързо, защото обичам да се обличам в нежната му пяна. Когато се намажа с крема и маслото за тяло, много често забравям, че съм намазана и се чудя от къде идва този аромат. Започвам да правя нещо - да си нанасям маска, да чета книга и си мисля "леле, колко хубаво ухае тази маска", "ама кой ми е пипал книгата, че толкова хубаво я е ароматизирал". А след време се досещам, че всъщност това е прекрасното ухание на крема. Ако се чудите къде можете да го намерите, ето тук или пък в повечето аптеки.
Целувки и до скоро! :)

0 коментара: