Schmidt's natural deodorant

януари 19, 2018 Maia Georgieva 2 Comments


Темата за изпотяването е доста често срещана и разисквана. Много често го приемаме за нещо отрицателно и така сякаш няма как да се преборим с него. Дали все пак това наистина е толкова неприятна тема и има ли как да се справим с него по лек и ефикасен начин? Във времето всички сме използвали какви ли не дезодоранти, рол они, стикове и кристали против изпотяване. Някои са доста ефикасни, други напротив. През по-горещите летни месеци обичам да използвам дезодоранти, които са с приятни деликатни аромати. А за зимния период обичам да нанасям стикове, с които се чувствам по-комфортно. 
Наскоро получих за проба два стика на Schmidt's. Марка, която все по-често виждам из публикации и снимки на чуждестранни блогърки. Предлагат натурални стикове с елегантни аромати, които се дължат единствено на етеричните масла в тях. Не съдържат алуминий, пропилен гликол, фталати, както и изкуствени аромати. Съдържат минерали за борба с неприятните миризми, растителни пудри и хидратиращи масла. След като ги показах в Инстаграм и Фейсбук получих доста запитвания дали съм доволна и от къде могат да се закупят. Да, вече се предлагат и в България на сайта - www.schmidts-distributor.com. Можете да ги откриете в различни и богат избор от аромати. 
 
От марката за мен избраха малките варианти на стика с роза + ванилия, както и този с иланг иланг + невен. Чесно казано малките варианти за мен са по-добри, защото доста трудно изхабявам големите и много често просто ми омръзват, преди да успея да ги изразходвам до края. Също така са много удобни за носене в чантата. Ако и вие искате да ги пробвате и не знаете дали ще ви харесат, също предлагам да си вземете малки, за да ги пробвате като текстура и аромат. На мен ароматите ми допаднаха и то доста. Определено много, мнооого ми хареса този с иланг иланг и невен. Ухае божествено за стик против изпотяване и то натурален! Сладко, леко флорално... много, много готин аромат! Този с роза и ванилия също ухае хубаво, но другият ми е по-голям любимец. 
Текстурата е твърда, докато не попадне върху кожата. При допир с нея започва да се разтапя. Нанася се равномерно. Попива почти напълно след няколко минути. Подмишницата остава суха и деликатно ароматизирана. След нанасяне е напълно прозрачен. Не ми се е случвало да оставя петна върху дрехите ми, да цапа или да чувствам раздразнения върху кожата си. Върши си работата през целия ден, като успява да неутрализира неприятната миризма и позволява на кожата ми да диша. 

Вие пробвали ли сте ги и кой бихте грабнали?
Усмивки и до скоро! :)

2 коментара: