Lavera Shower Cream & Body Milk with Organic Cranberry & Organic Argan Oil

март 05, 2018 Maia Georgieva 0 Comments

Ако можех да откривам в снега такива прекрасности, с помощта, на които кожата ми ще е във възторг, щеше да е уау! Насред целия този студ пристигнаха две благинки, които са истинска наслада за кожата ми. Lavera ми предложиха да се поглезя с две от техните нови попълнения - лосион и крем-масло за душ с био екстракт от антиоксидантни боровинки и био масло от арган. Зареждат ме с прекрасно настроение и даряват кожата ми с уникална мекота и вълшебен аромат. 
Крем-маслото за душ Organic Cranberry & Organic Argan Oil има изключително приятна кремообразна текстура и нежен аромат. Подхранва кожата в дълбочина и я предпазва кожата от изсушаване още при вземането на душ, прави я осезаемо мека и гладка. 
Регенериращото мляко за тяло Organic Cranberry & Organic Argan Oil има прекрасна богата текстура. Омекотява кожата на секундата и я оставя нежна, немазна, успокоена и хидратирана. Страхотният натурален аромат се усеща върху кожата и след това. 
Ето това са просто вълшебни попълнения в грижата ми за тялото през студените дни! 
Благодаря, Lavera!

Целувки и до скоро!

0 коментара: