Say hello to INGRID Cosmetics

април 20, 2018 Maia Georgieva 2 Comments




INGRID Cosmetics е полска марка декоративна козметика, която отскоро се предлага и в България! Толкова добра новина! 
Определено имаме голям напредък с внасянето на все по-желани марки и у нас. Отдавна я следя и след толкова четене и разглеждане на снимки, най-после и аз държа в ръцете няколко техни неща. От прекрасния екип получих за тест едни от най-емблематичните им продукти. Тук имаме матираща база за лице, фон дьо тен, очна линия писалка, трио с бронзант, хайлайтър и руж, както и сенките им за вежди.

INGRID Makeup Base Smoothing&Mattifying



Чела съм толкова много ревюта на продукти на марката в интернет. Един от най-често срещаните им продукти из блоговете, докато съм разглеждала марката са базите им за лице. Има три вида, като моята е матираща и изглаждаща. Идва в прекрасна изчистена прозрачна стъклена опаковка с помпичка. Винаги съм харесвала много повече стъклените опаковки както за кремове, така и за бази и фон дьо тени. Не знам, но мисля, че така опреледено консистенцията и самият продукт се запазва за по-дълго свеж. Та, опаковката на базата е стабилна, усеща се доста масивна в ръката. Помпичката също улеснява дозирането и е мноого по-добър вариант от това да изстискваме от тубичка. За моето лице използвам една непълна помпичка. Необходимо е наистина мъничко и тези 30 мл не знам кога ще изхабя. Базата има гъста консистенция, кремообразна, безцветна, без аромат. Не съдържа силикони. Обичам точно този тип бази за лице с такъв тип консистенция. Мога да я сравня с моята любима на Inglot. Разпределям или по цялото лице, или само в средата на челото, по бузките и по брадичката, където по принцип се омазнява лицето ми повече. Изглажда кожата мега добре и я оставя копринено мека и гладка. Подготвя кожата за безупречно нанасяне на грим. Съвместима е и работи с всичките ми фон дьо тени. Кожата ми остава матирана и перфектна до края на деня, независимо колко натоварена съм била през деня и какви са климатичните условия вън. Цената й е 14.80 лв. Разгледайте я тук.

INGRID Ideal LUMI Nude Luminous Foundation



Следващото, което знаех, че е много добро е техният фон дьо тен INGRID Ideal LUMI Nude Luminous Foundation. Толкова е хвален и показван. Това е фон дьо тен със сторбинг ефект, който обещава да придаде свежест, сияние и хидратация. Съдържа хиалуронова киселина, която хидратира и подобрява еластичността на кожата. Подходящ е за всеки тип кожа, особено суха и чувствителна, както и такава, която изглежда изморена, посивяла и изгубила блясъка си. Има и слънцезащита SPF 10, което също е огромен плюс за мен. Шишенцето му е прозрачно, стъклено с помпичка. Прилича на това на базата и също е тежкарско и много луксозно изглеждащо. Всички надписи и тези блетящи елементи по него много ми допаднаха. Дълго се колебах кой точно сред седемте предлагани е моят цвят и избрах това да бъде 201 Nude. Пасна ми идеално и направо заспа. Това мисля, е вторият цвят, като има един по-светъл. С жълт подтон е, което също много ми хареса. Изобщо цветът е върха, все още се чудя как така го нацелих от първия път. По принцип винаги намирам правилния след няколко опита. Казах си, добре, уцелихме цвета, но може би консистенцията или пък начина, по който стои няма да ми хареса. Нека да проверим. Консистенцията му е със средна гъстота, не се усеща да е мазна и има мноооого, ама наистина много лекичък едва доловим аромат. Перфектна! Та, до тук добре. Нека кажем и за това, как се държи върху кожата. Ами как - повече от прекрасно. Нанасям го както самостоятелно, така и върху базата. Дори самостоятелно ми харесва мноого повече. Прелива се лесно. С много добро покритие, без ефект маска. Не е нито мазен, нито пък сух и е с перфектния балансиран финиш. Нито се впива в порите и фините линии, нито създава брашнян ефект. Стробинг ефекта не е натъртващ както си помислих в началото и лицето не лъщи. Напротив, придава един прекрасен леко сияещ завършек на кожата. Стои излючително естествено върху лицето, като му придава здрав и равномерен тен с леко сияен вид. До края на деня се държи перфектно и не лъсвам. За моята лесно омазняваща се в някои части кожа е прекрасен. Можете да прочетете повече за него тук. Цената му е 15 лв.

INGRID Ideal Face Contouring 3 in 1




Ето още нещо за лице. Това ми хвана очите веднага щом го видях. Трио за лице - бронзант, хайлайтър и руж. Палитрата е доста обемиста и голяма. Направена е от здрава пластмаса, с прозрачен капак, чува се щракване при затваряне. Отлично разделена и позволява да се гребне с четка по отделно от всяка част. Цветовете изглеждат доста силни, но нанесени не са с такава интензивност. Топвам четката и хубаво я завъртам в палитрата, а след това изтупвам. Почти не се разпрашват при взимане. Усеща се много лек приятен аромат. Количеството, което има е доста добро. Бронзантът е в топъл светло кафяв цвят, въпреки че изглежда малко по-тъмен в палитрата. Няма оранжев подтон. Според мен е подходящ за всеки тон кожа, особено за светла или средно светла. Стои прекрасно на лицето и ми помага да направя много естествено изглеждащ контур. Затопля го чудесно и не подчертава несъвършенствата. Запазва се там до края на деня. Ружът може и да е много наситено розов в опаковката, но и той не е така натрапчив. Прелестен прасковен цвят. Нанасям го малко по-пестеливо само в горната най-изпъкнала част на бузките. Стои добре в съчетание с бронзанта. Хайлайтърът е много нежен - оставя съвсем лек блясък върху кожата и него никак даже не пестя. Нанасям го в най-горната изпъкнала част на бузките, както и леко по носа и челото. Определено ми е любим заедно с бронзъра. Струва ми се, че скоро няма да се разделя с нея, защото съдържа всичко необходимо за ежедневния ми грим. Цената й е 15 лв. Разгледайте я тук.

INGRID No Limits Beauty Eyeliner



Преминаваме и към очната линия тип писалка. Тя е от любимият ми вид, с който правя най-лесно и бързо хубава линия. Писецът й е със средна дебелина. Позволява да се направи перфектната извивка в края и с точната дебелина в наситено черен цвят. Издържа цял ден и не се размазва. Мога да я сравня с любимата ми на Loreal, която не заменях за нищо на света. И цената й е само 6.90 лв, тук.

INGRID Professional Eyebrow Set 





Последното нещо, което имаме тук е палитра със сенки за вежди. Малка и компактна. Съдържа три цвята сенки и вакса, както и двоен апликатор. Предлага се в два цвята - кафяв и сив. Моята е в кафявата гама. Първо нанасям от ваксата, върху която поставям от сенките. Началото на веждите си попълвам с апликатора, като използвам най-светлия цвят. За средата и края им използвам средно кафевия цвят. Ако сте свикнали да очертавате веждите, скосената четка върши идеална работа. Дълготрайни са и естествено изглеждащи. Цената е 9.50 лв, тук.
А вие използвали ли сте нещо от INGRID? Ще ми е интересно да видя и пробвам още от техните неща, определено си допаднахме. Наистина голямо разнообразие от изключителни продукти на достъпни цени за перфектни резултати.

Целувки и до скоро!

2 коментара:

  1. Преди време използвах базата им за грим в черна опаковка, която не правеше нищо особено, а при редовното и използване запушваше порите....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, много неприятно. За сега тази си работи прекрасно при мен и нямам подобен проблем. :)

      Изтриване